Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Koluda
Ja, det er et ret godt tilbud, hvis man kan bruge kamera og tab til noget.
Af Q
Jeg ahr selv overvejet det...men jeg kan ikke finde review nogen som helst steder. Jeg gider ikke kun købe fordi der følger kamera og tablet med...det er kvaliteten af tv der gælder for mig i denne pris leje.

Nogen forslag?
Af klingenberg
Overvejer det også lidt, men det jeg har googlet mig frem til tyder stærkt på at LG fokuserer klart mest på led og passiv, hvorimod samsung og panasonic er langt foran på plasmaskærme.

Tabletten virker smart nok, men bruger nok alligevel aldrig apps og alt det andet. Er der nogen der kender modelnummeret på videokameraet og evt ved om det er sjovt at bruge?
Af vandm56
Jeg er lige hoppet på og har købt det til levering næste torsdag jeg syntes at det lyder utroligt billigt tv koster allene 15000 ? og det er en 2012 model,men håber da at flatpanel tester det så man også får mulighed for at sætte det optimalt op
Af lgowner
klingenberg skrev:Er der nogen der kender modelnummeret på videokameraet og evt ved om det er sjovt at bruge?
jeg fandt det her , jeg var oprindelig ude efter en HTC Evo 3D istedet, da den også klarer video, dog kun i 720p og der skulle en 3D LG mobil var bedst iflg. anmeldelser.
3K for et didikeret 3D Camera er ok, har dog ikke fået læst op på anmeldelserne.
Af esbenc
Er selv i tvivl om LG-tv'ets kvalitet, så jeg bestiller nok et Panasoníc GT50 i stedet for. Har allerede smartphone, og kommer nok ikke til at bruge videokameraet, så jeg dropper tilbuddet.
Af vandm56
Hver har sin smag har lg 50 og et 42 og er utrolig tilfreds og lige det tilbud her er alså et 60 tv med en udsalgspris på lige ved 15000 der er sat ned til 10000 har man ikke brug for tablet og kamera man du vel let sælge dem for 3000kr og så har du fået et tv til halv pris :(
Af arsenio3d
Jeg har bestilt dette tilbud, da det for det første er helt uhørt at se et 60" TV med 3D OG smart TV, til under 15-16 tusind kr.

Så er det en af deres 2012 topmodeller, som har fået THX certificering af 3D ydelsen.

kameraet og tab´en kan om ikke andet sælges som andre har sagt, og på den måde sænke prisen på skærmen yderligere.

Jeg har haft et par LG plasma skærme og deres billedkvalitet har ikke skuffet mig.

Glæder mig til d.04.07 :)
Af klingenberg
lgowner skrev:
klingenberg skrev:Er der nogen der kender modelnummeret på videokameraet og evt ved om det er sjovt at bruge?
jeg fandt det her , jeg var oprindelig ude efter en HTC Evo 3D istedet, da den også klarer video, dog kun i 720p og der skulle en 3D LG mobil var bedst iflg. anmeldelser.
3K for et didikeret 3D Camera er ok, har dog ikke fået læst op på anmeldelserne.
Ser faktisk ret nice ud, men når elgiganten skriver værdi på 2,5k er det vist lige at overdrive lidt.

Til jer der tænker på at købe det, skriv gerne en hurtig anmeldelse når i får det. Tror dog ikke i skal lægge meget i tilbehøret, da tablets nærmest bliver smidt i hovedet på folk, og egentlig bare er en smartphone der ikke kan ringe. Lidt mærkeligt det er en samsung til et lg tv.
Af vandm56
Hej så ser det ud til at det er udsolgt.asenio3d jeg får mit den 5/6 og venter spændt du kan jo nå at skrive en kort anm
Af rkc
vandm56 skrev:Hej så ser det ud til at det er udsolgt.asenio3d jeg får mit den 5/6 og venter spændt du kan jo nå at skrive en kort anm
Det er godt nok længe du må vente på dit tv. :p
Af vandm56
Det er selvfølgelig 5/7 :p og nu ser jeg at de har fået tilbuddet igen ?
Af arsenio3d
Nogen der har brug for en tablet? :p

Kan virkelig ikke vente.. Har fået sat mit B&W surround op, og alt er klar; UNDTAGEN det her 60" TV.

Men synes at det er meget ærgeligt at man ikke kan finde nogen anmeldelser på nettet overhovedet. :o
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7