Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af danil
Er der slet ingen der kender dette TV - eller ved hvad K'et betyder?

Hvis ikke, kunne I måske anbefale et andet TV - 32" til stuen, gerne smart tv - og evt. en god forhandler, der bytter, hvis varen ikke virker ..og ikke bare sender til reparation 4 gange, som jeg før har oplevet.

Har pt ikke selv mulighed for at undersøge kvaliteten af tv'er, andet end på nettet, så håber virkelig, at nogen herinde vil hjælpe med at finde verdens bedste 32", eller noget der ligner :)
Af Raum
Nogen gange kan bogstaver sidst i modelnummer betyde at det er en stor pulje solgt fra producent til en forretningskæde.

Så undgår de nemlig den med at man kan finde varen billigere i en anden butik - de har jo ikke ens model-nummer........................................

"Vi Vil være billigere" er jo derfor et slogan med modifikationer, hvis de kunstigt laver forskel på fuldstændig ens modeller ved denne manøvre.

(Jeg kender ikke nok til samsungs modeller til at kunne gennemskue om det er hvad det handler om i dette tilfælde....)
Af jones31
Det er det samme tv. Elgiganten har det også billigere til 3979 ca.
Synes personligt at Philips 4047 er bedre.
Af danil
Tak for svarene.

Jeg kom i tanke om, at jeg for noget tid siden blev rådet til at købe et tv med en scanningsfrekvens på min. 100hz. Og jeg kan se at Samsung 5505 og Philips 4047 begge kun er på 50hz. Det er da ikke meget, hva?

Nå, men jeg faldt så i min videre søgning over dette Phillips med scanningsfrekvens på 400 hz http://webshop.coop.dk/vare/philips-32- ... 2581630416

Nogen der kender det? Lyder det det ikke som verdens bedste prisbillige TV?

Iøvrigt - kan man slå integreret Wi-Fi fra?

og sidst, er det nemt at installere smart tv (nemt, som i muligt, for én der kun har prøvet at installere et tudse gammelt fladskærms tv)
Af jones31
4047 køre super godt ved hurtige bevægelser og har testet den imod de andre billige led modeller fra andre mærker. Når du aktiver deres natural motion i menuen, så køre den rigtig godt.
Af danil
Super Godt, ved hurtige bevægelser, lyder ok. Men havde det været på 100 hz, havde det da været endnu mere super, ikk?

I specifikationer står der NEJ ved både optisk lydudgang og lyd ud. Kan du (eller andre) oplyse mig om hvad det betyder?

Tror nu nok jeg køber det - er træt af at læse tv specifikationer (gru, skal også have ny PC), men kan du ikke lige fortælle mig hvorfor du synes det er et godt TV.
Af THM
var i sommerhus for et stykke tid siden, der var et philips i den billigere ende(ku ik se model nr. da den var væghængt).
så fodbold og når målmanden sparkede bolden ud var der 3 bolde med hale efter hinanden. gik så ind i menuen og slog hd "natural" motion fra, og vupti så var der kun en bold med kun en smule slør...