Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

AESpitsFiya skrev:Hey guys

Er der nogen, der ved noget om, hvornår de nye modeller smider et par 1000'er af prisen? Er det først i forbindelse med endnu nyere modeller og deres ankomst?

Vh
Når de ikke er nye modeller længere ;)
Af Squeak
Det er faktisk et godt spørgsmål.
Jeg vil tro at det har noget at sige at sidste års modeller er solgt helt ud og ikke ligger og "konkurrerer" med de nye.
Jeg vil også tro at det er når det værste sommersportsgøgl er overstået.
Så engang i august er et bud.

Man kan virkelig blive "snydt" hvis man er uheldig. Jeg har set eksempler på folk som købte er tv der faldt tæt på 3000 på et par måneder.
Af Mysen
Priserne er allerede faldet, og vil gøre det gradvist helt ind til de nye modeller kommer. Sådan er det hvert år. Det billigste køb ligger i januar til marts, men her er der jo så igen nye på vej, hvilket betyder at tilbudsmodellerne lige straks ikke er nye længere.

Jeg købte min skærm i august, og den faldt med knap 1/3 i pris. Men hvis man har øjnene åbne for kampagnetilbud, åbningstilbud i elgiganten o.l., så kan man sikkert finde en model, hvor prisniveauet allerede når laveste niveau i september eller oktober. Min bror købte eksempelvis Samsungs UE46D8005 med tablet og briller for 10 kilo i september sidste år, (byttede den godt nok til VT30),og lige bort set fra en elgiganten kampagne i januar, har den aldrig været så billig.
Af Satori
Hej

Jeg kigger på ES8005 i 55 tommer og jeg venter til den falder 4000 - 5000 kroner. (burde have sagt ja til fælleskøb, men havde ikke lige overblikket, da jeg var ude at rejse)

Man skal kigge sig godt omkring og ikke lige hoppe det første (dyreste) man ser, men undersøge markedet og vente. (hvis man kan)

Jeg har spurgt i nogle butikker, men de afvister at ES8005 kommer på tilbud og slet ikke en besparelse på 4000 - 5000 kroner.

Få dage efter/i denne uge har Expert så tilbud på ES8005, men i 40 tommer og det er en besparelse på 5000 kroner, som de skriver.

Så jeg venter stadig og kan godt vente, da mit gamle TV stadig virker.

John
Af polski12
De lige falde til 20.300 kr i elgiganten jeg kigger nemlig også efter den
Af jones31
Satori skrev:Hej

Jeg kigger på ES8005 i 55 tommer og jeg venter til den falder 4000 - 5000 kroner. (burde have sagt ja til fælleskøb, men havde ikke lige overblikket, da jeg var ude at rejse)

Man skal kigge sig godt omkring og ikke lige hoppe det første (dyreste) man ser, men undersøge markedet og vente. (hvis man kan)

Jeg har spurgt i nogle butikker, men de afvister at ES8005 kommer på tilbud og slet ikke en besparelse på 4000 - 5000 kroner.

Få dage efter/i denne uge har Expert så tilbud på ES8005, men i 40 tommer og det er en besparelse på 5000 kroner, som de skriver.

John

Så skal du snart have ny skærm, hvis du er interesseret i 46-55" es8000 kan jeg så fortælle med insider viden :-)
Af Elex Kristensen
Det vil glæde nogen af os, leder selv efter 7005 eller 8005 modellen i 55 tommer, når den kommer ned i pris
Af otf
jones31 skrev:
Satori skrev:Hej

John

Så skal du snart have ny skærm, hvis du er interesseret i 46-55" es8000 kan jeg så fortælle med insider viden :-)
Du skulle ikke have insider viden om et 46HX855 prisfald :)?
Af Elex Kristensen
Kan se 7005 kommer til 17.775 i elgiganten denne uge i 55" så må vi håbe 8005 følger med også