Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steffenj
Hej jeg overvejer lidt at udskifte mit tv, men jeg har ingen ide om hvad mit nuværende kan indbringe.

Det drejer sig om et 1 år gammel PS51D8005 med tilhørende bluray afspiller (BDD6900) & 2x 3D briller.

Nogen der har en ide hvad en realistisk pris ville være?

Skal lige siges at den eneste grund til jeg overvejer at sælge det er grundet jeg har fået et godt tilbud på et 65VT50.

På forhånd tak for hjælpen!
Af T_skaaning
6000-7000 kr måske (inkl blu-ray afspilleren og briller altså).. 1 år er trods alt ret meget for et tv.. Dertil kommer at ved køb af brugt TV, så vil der være meget usikkerhed for køberen mht. pixelfejl, buzzing osv. Især med sådan en high-end model vil en potentiel køber sikkert hælde til at finde det fra nyt af i stedet - af lettere neurotiske (rent fejlfrihedsmæssigt) årsager. Forummet her er et godt eksempel på hvor meget folk kan gå amok over selv de mindste fejl, der nærmest kun har teoretiske følger og ingen praktisk betydning.

Et godt salgsargument kan være, at ps51d8005 er en udgået model (men den sælges dog stadig på flere netbutikker til 9500 cirka), og at selve billedkvaliteten i lang udstrækning er på højde med dens nye efterfølger, hvor man måske nærmere betaler for bedre smart-funktioner og kamera, stemme-styring osv.. Så hvis man vil undgå alle de her fancy, relativt overflødige funktioner og få et TV med meget value for money, så er ps51d8005 et godt valg.. og det kan jo efterhånden være svært at få fingrene i et tv med så god billedkvalitet uden at skulle af med en masse penge som led i nogle overflødige smart-funktioner.
Af steffenj
Mange tak for buddet T_skaaning.
Var også lidt bange for det ikke rigtig kunne betale sig at sælge det selv om 65" pana er lidt svært at sige nej tak til :o)