Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AESpitsFiya
Hej alle

Jeg står og skal købe et nyt TV for første gang i 7 år. Jeg var den første i verden (følte jeg), der fik et 42" HD-Ready Flat-TV, men det er vist på tide at få skiftet. Jeg er forholdsvist blank på TV-området på det seneste og går meget op i designet, da jeg gerne vil leve pænt.

Valget står pt imellem:

Samsung UE46ES8005
LG 47LM860V
.

Jeg foretrækker LED, 3D, lækkert design og så mange fede features som muligt.

Hvad ville i vælge?
Er der alternativer?
Af Mysen
Sony 55HX855
Fordi billedkvaliteten matcher, men den er 8-9" større og koster det samme.
Af AESpitsFiya
Hvad med Samsung 7-serien. Er micro dimming ultimate så væsentligt? Det er ellers de samme funktioner bortset fra det.
Af dk9000
AESpitsFiya skrev:Hvad med Samsung 7-serien. Er micro dimming ultimate så væsentligt? Det er ellers de samme funktioner bortset fra det.
NEJ det er ikke så vigtigt men en god feature at den har microdimming ultimate :) flere zoner = mere sort :)

så hvis du kan leve med lidt backliight bleeding så snup da en es7000.

HVIS du derimod kan leve med en single core cpu ville jeg gå efter en LM760 da der er samme features som LM860 men bare mangler en dual core samt spot controle(lidt ala microdimming)
Af jones31
ja eller overvej txl47dt50 fra panasonic, lækkert design og god billedkvalitet og der er også duel core i. Min mening er den gør det bedre en samsung 7 serien.
Af AESpitsFiya
Tak for alle de mange bud - keep it up.

Når der nu er open browser i alle SMART-TVs er det så muligt, at fx. gå ind på NBA.com og åbne deres League Pass direkte på TV uden computer? Så jeg kan se mine live sportsbegivenheder på nettet men på TV?