Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MartinSH
Under EM tuneringen har jeg oplevet noget besynderligt på mit plasma tv, det er sådan lidt svært at forklare men vil prøve at beskrive så godt som overhovedet muligt, rundt om spillerne ser det ud til at der er en mærkelig blurry bobbel det ser sådan slørret ud rundt om spillerne. Det er der kun når jeg ser fodbold eller spiller fodbold på min xbox 360. Er der andre der har oplevet det?

mange tak på forhånd
Af stephanpetersen
Jeg har samme TV og har ikke oplevet problemet ved hverken fodbold eller FIFA på Xbox. Skal ikke kunne sige hvad der er problemet. Spiller du i "game mode" når du spiller Xbox? Måske et dårligt hdmi-kabel?
Af THM
Hvordan er dit tv indstillet?
Af MartinSH
Jeg bruger ikke game mode da jeg synes det forringer grafikken, hvis jeg sidder en meter fra skærmen kan jeg tydeligt se at at der en blurry bobel rundt om spillerne når jeg ser live fodbold. Det skal lige siges at jeg har fået skifet panel en gang tidligere da der var pixel fejl på det første panel.
Tak for dit svar
Af MartinSH
Undskyld THM så ikke at du havde besvaret indlægget, jeg har gjort præcis som i testen
Af MartinSH
Undskyld THM så ikke at du havde besvaret indlægget, jeg har gjort præcis som i testen
Af PhDream
Du bør spille med Game Mode slået til, hvis du vil have den bedste spilleoplevelse. Ellers er der for meget lag.

Prøv at slå den til.
Af MartinSH
Det er bare undskyld sproget røv irreterende når jeg ser live fodbold om det så er kanal 6 premier league, tv3 + CL og nu også på tv2 og dr1 em så er der sådan en bobbel der slørret rundt om spillerne, men det skal lige siges at det kun er der når jeg ser fodbold eller spiller fifa 12 på boxen.
Af bantam
Du har ikke slået nogen former for bevægelsesforbedring til? Ved ikke hvad det hedder på den model, men det omtales ofte som "100Hz". Måske er der andre, der kan hjælpe med at afklare, hvad det hedder?
Af Mysen
Det hedder "motion judder canceller" på 2010 modellen. Det lyder temmelig meget som om, at du bare skal have slukket for den.