Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfa
Har brug for nogle forslag til hvor man får mest for pengene ved køb af 32" lcd tv.
Af THM
Alfa skrev:Har brug for nogle forslag til hvor man får mest for pengene ved køb af 32" lcd tv.
mit bud vil være et samsung ue32eh5005
Af KuntaKinte
Jeg stod i samme dilemma for 2 uger siden.

Overvejede bl.a. UE32ES5505 til 4000,- Et af mine krav var det skulle være under 5 cm tyndt.

Men så kom det her på tilbud til 2999,-

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 32pfl4047t

Tror tilbuddet gælder ugen ud.

Har købt fået er og super tilfreds. Virkelig value for money. Bilka kørte en tilsvarende model på tilbud til 3599. (32PFL4007). Forskellen er at den ElGiganten har, der medfølger wifi adaptoren

Men hvad er dine krav?
Af jones31
Helt klart 32pfl4047 der er det bedste køb til pengene. Stikkene sidder i bund og siden, fornuftig lyd. 200 Hz pmr svarende til 50 Hz, men med deres natural motion ting i sikre det flydende billeder ved hurtige bevægelser.
Ellers skal det være tcl32c5e fra Panasonic som snart kan fåes til 1999,-
Af dk9000
jones31 skrev:Helt klart 32pfl4047 der er det bedste køb til pengene. Stikkene sidder i bund og siden, fornuftig lyd. 200 Hz pmr svarende til 50 Hz, men med deres natural motion ting i sikre det flydende billeder ved hurtige bevægelser.
Ellers skal det være tcl32c5e fra Panasonic som snart kan fåes til 1999,-
Jeg vil lige nævne at deres natural motion ikke giver lodrettet linjer bedre bevægelse, men faktisk tilføjer noget slør over disse :(
Af PeterD
Nu skriver du det bedste, men så skal du nok op i en 4-5 k...

Det bedste til prisen er bestemt Pana C4 eller C5 som jeg mener bl.a. fona og elgiganten løbende har haft på tilbud til 1999 kr, ja helt ned til 1699 kr...

En bedre pris/kvalitet og mest for pengene fås ikke i dette segment....
Af jones31
Hvis du så også læser hvad jeg skriver, så skriver jeg og pana c5 er et godt køb og ja ingen skærm er bedre nede i det prisleje.
Af PeterD
Super....så må vi så håbe Alfa læser vores gode anbefaling....
Af Alfa
Tak for svarene. Var i Elgiganten i dag, hvor jeg direkte blev frarådet at købe Panasonic c5 - noget med at computeren i TV'et er forældet. Har også kigget på LG 32LD750 og Samsung UE32D5005, men det er begge udgåede modeller. Kunne dog godt tænke mig at vide, hvilken der er den bedste af de tre (Panasonic, LG eller Samsung)
Af PeterD
He-He Elgiganten er altid så sjove :-)..."Computeren er forældet"...Ha-Ha..Jesus Christ..

Kan huske at de direkte syntes at jeg ville gøre et dårligt køb ved at købe en Panasonic G20 selvom den leverede noget af det mest præcise billede i den prisklasse..Er vist afløst af en G30 nu....

Nææ..Jeg skulle hellere købe et Samsung eller LG...Ja, Godmorgen..Jeg fik en klart dårligere skærm og firmaet kunne derved tjene endnu mere på avancen... :-)

Jones31 siger det vist meget godt...under 4-5 K skal du ikke forvente banebrydende teknologi. Bare gå efter det billede (ansigtstoner/sortniveau/farver) du syntes bedst om