Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har et Philips 32PFL4047T tv, men jeg kan ikke få adgang til mit skrivebord på computeren via tvet. Tvet har adgang til internettet, men tv og pc kan ikke finde hinanden.

Modtager denne besked "Could not get respond from TV. Refer to online WI-Fi MediaConnect FAQ" Har kigget i FAQ og der står intet om det her.

Når jeg prøver connect fra computeren, så finder den både TV navn og MAC IP på TVet og så kommer den ikke videre. Den kommer så med beskeden "Still waiting TV to reply - Click [About]to stop waiting"

På TVet er jeg gået ind i "Home" og så "Dit Netværk" og der står den bare og loader.

Har googlet og kigget lidt på philips forum og det har jeg ikke rigtig fået noget ud af. Har disable mine firewalls på computeren.
Af bernbutt
Har du downloadet Wi-Fi MediaConnect på PC'en? Det kører for mig på P 7606T
Af dhn1988
bernbutt skrev:Har du downloadet Wi-Fi MediaConnect på PC'en? Det kører for mig på P 7606T
Ja, det har jeg. Den har også fundet tvet. Når jeg prøver at Projecting, så kommer den besked der.
Af dhn1988
Skal tvet stå inde under "Mit Netværk" under home menuen og søge, når jeg prøver at Projecte til tvet?
Af bernbutt
Tv tændes på vilkårlig kanal - pc'en tændes: Wi-Fi MediaConnect er nu blevet sort - den aktiverer du med musen og klikker ok og nu kan du se din pc på tv-skærmen. Om du så vil se dit skrivebord eller en film fra Pc'en så kører det ok
Af dhn1988
bernbutt skrev:Tv tændes på vilkårlig kanal - pc'en tændes: Wi-Fi MediaConnect er nu blevet sort - den aktiverer du med musen og klikker ok og nu kan du se din pc på tv-skærmen. Om du så vil se dit skrivebord eller en film fra Pc'en så kører det ok
Præcis det jeg gør. Der går bare i stå når TVet skal svare tilbage. Computeren finder som sagt TV navnet og MAC IPen på tvet. Derefter går det bare i stå med beskeden "Still waiting TV to reply - Click [About]to stop waiting" og efter 30 sek kommer der beskeden "Could not get respond from TV. Refer to online WI-Fi MediaConnect FAQ"
Af bernbutt
Hvordan er dit tv koblet til pc'en; jeg kører trådløst. Når jeg aktiverer Wi-Fi MediaConnect kommer flg. melding: opsætning ændres - (ingen melding om Tv-navn eller MAC IP) trykker bare ok og opsætningen på skærmen ændres og pc-skærmen er på TV'et.
Af bernbutt
Installér Wi-Fi MediaConnect
1. Indsæt Wi-Fi MediaConnect cd-rommen i
din pc.
2. Din PC åbner din internetbrowser og går
til websiden for download af Wi-Fi
MediaConnect -
www.philips.com/wifimediaconnect. Du kan
tjekke PC-systemkravene på webstedet.
3. Indtast den kode, der er trykt på CDROM-
kuverten.
4. Klik på knappen Download nu for at
downloade den gratis Wi-Fi MediaConnectsoftware.
5. Når downloadprocessen er færdig, skal du
åbne filen Wi-Fi MediaConnect_setup.exe.
Følg instruktionerne på din pc.
Tv-netværksnavn
Hvis du har mere end ét tv i dit
hjemmenetværk, kan du omdøbe dette tv.
For at omdøbe dette tv i netværket, skal du
trykke > [Opsætning] >
[Netværksindstill.] og vælge tvnetværksnavn.

Har du brugt denne vejledning?
Af dhn1988
bernbutt skrev:Installér Wi-Fi MediaConnect
1. Indsæt Wi-Fi MediaConnect cd-rommen i
din pc.
2. Din PC åbner din internetbrowser og går
til websiden for download af Wi-Fi
MediaConnect -
www.philips.com/wifimediaconnect. Du kan
tjekke PC-systemkravene på webstedet.
3. Indtast den kode, der er trykt på CDROM-
kuverten.
4. Klik på knappen Download nu for at
downloade den gratis Wi-Fi MediaConnectsoftware.
5. Når downloadprocessen er færdig, skal du
åbne filen Wi-Fi MediaConnect_setup.exe.
Følg instruktionerne på din pc.
Tv-netværksnavn
Hvis du har mere end ét tv i dit
hjemmenetværk, kan du omdøbe dette tv.
For at omdøbe dette tv i netværket, skal du
trykke > [Opsætning] >
[Netværksindstill.] og vælge tvnetværksnavn.

Har du brugt denne vejledning?
Ja, gjort som der står. :) Hentet programmet ned via cden. Installert. :)
Af bernbutt
1. gang jeg skulle på var der også problemer; afinstallerede Wi-Fi MediaConnect og startede forfra - Ny download og ny opsætning.
God fornøjelse
Af bernbutt
Har du seneste firmware opdateret?
Af dhn1988
bernbutt skrev:Har du seneste firmware opdateret?
Har prøvet at reinstall og ja, jeg har den fra d. 06-06-12 , den fra den 13-06-12 er den samme fil som i 06-06-12 nemlig.
Af dhn1988
Synes jeg har prøvet ALT

Har også deaktiveret alle firewall på routeren og på computeren.

Det mærkelig, den har virket 1 gang, hvor den fik forbindelse til tvet. Prøvede og pludselig virkede det. Men kun sket en gang, og intet ændret. Så det virkelig mærkelig, men ved det kan virke.