Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej..
jeg er ved at blive sindssyg af at høre på en melodi (meget lave toner) som mit tv (viewpia) spiller i baggrunden... jeg har prøvet ALT men kan ikke finde ud af hvorfor den gør det... alm lyd fra tv'et virker fint, men der kører konstant en melodi (hyletone) i baggrunden...
Af PhDream
Nu skal du lige forklare hvad du snakker om. Er det en rigtig melodi, altså noget musik, som tv'et spiller, eller er det en hyletone?

Hvis det er en hyletone, er det højst sandsynligt trafoen eller en anden komponent, som skaber den.
Af micover
Det er desværre en melodi :-(
Af Conluxa
Har du mulighed for at optage "melodien", så der er mulighed for at vi kan høre med ?
Af micover
må jeg lige prøve..det er sådan en hyletone som så er en melodi og den samme melodi altid...
Af micover
har i en mail adresse jeg kan sende lydklippet til ?
Af lgowner
micover skrev:har i en mail adresse jeg kan sende lydklippet til ?
læg det på en medie delings site, som upload.com eller 2shared.com
Af micover
Jeg mener desværre de er gået på røven. Globevision ? Jeg må ud efter et nyt tv til soveværelset. Tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Viewpia er desværre gået nedenom for et stykke tid siden, så udsigterne til at få det repareret er dårlige. Uanset hvad, så må det vel også være ude over de 2 års reklamation nu, så du ville skulle betale selv, hvilket er en dårligt investering.