Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jdg
fredizy skrev:Kort og godt.

Har nogen fået VIERA Viewer til at virke med hensyn til at vise tv billeder på f.eks IPhone eller iPad?
Nej, virker ikke på mit 65vt50 og iPhone/iPad.
Brugeravatar
Af Inside
Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.

Inde i netværkslinkindst. slå netværksfjernbetjening til, samt DLNA fjernvolumen og DLNA fjernbetjening.

Gå nu ind i indstlling > opsætning af optagelse og sørg for at REW LIVE TV er slået fra.

Nu kan i med iOS/android devices som er på samme wi-fi netværk se live TV via viera viewer.

Kan i stadig ikke se noget under viera viewer, prøv så at gå ind under remote i app'et og skift kanal eller ændre volumen, og hop så tilbage til viera viewer igen
Senest rettet af Inside 11 jun 2012, 21:34, rettet i alt 1 gang.
Af dk9000
Det kommer, panasonic havde selv lidt problemer med det på det kursus jeg var på :) men det det er vidst bare noget firmware der skal opdateres :)
Af jdg
Inside skrev:Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.

Inde i netværkslinkindst. slå netværksfjernbetjening til, samt DLNA fjernvolumen og DLNA fjernbetjening.

Gå nu ind i indstlling > opsætning af optagelse og sørg for at REW LIVE TV er slået fra.

Nu kan i med iOS/android devices som er på samme wi-fi netværk se live TV via viera viewer.

Kan i stadig ikke se noget under viera viewer, prøv så at gå ind under remote i app'et og skift kanal eller ændre volumen, og hop så tilbage til viera viewer igen
Virker fortsat ikke.
Brugeravatar
Af herbstmeister
Virker fint med min 50VT50 og iPad 2 . Kan både se live TV og streame hvad der ligger på USB HDD. Begge dele i fin kvalitet. Men afprøv lige hvad 'Inside' skriver.
Af nanoflower
herbstmeister skrev:Virker fint med min 50VT50 og iPad 2 . Kan både se live TV og streame hvad der ligger på USB HDD. Begge dele i fin kvalitet. Men afprøv lige hvad 'Inside' skriver.
Syntes ikke jeg hitter "Viera Viewer" i Apple's App store.
Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvad jeg præcist skal installere på iPhonen og hvor jeg finder det ?
Brugeravatar
Af herbstmeister
nanoflower skrev:
herbstmeister skrev:Virker fint med min 50VT50 og iPad 2 . Kan både se live TV og streame hvad der ligger på USB HDD. Begge dele i fin kvalitet. Men afprøv lige hvad 'Inside' skriver.
Syntes ikke jeg hitter "Viera Viewer" i Apple's App store.
Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvad jeg præcist skal installere på iPhonen og hvor jeg finder det ?
Søg istedet efter Viera Remote. Viera Viewer er en funktion i denne app :)
Af nanoflower
herbstmeister skrev: Søg istedet efter Viera Remote. Viera Viewer er en funktion i denne app :)
-tak for det. Jeg tester senere
Af fredizy
Inside skrev:Gå ind i Netværk > Netværkslinkindst. > DLNA serverindstlinnger > DLNA server og sæt den til. Sæt registrering til automatisk.

Kan heller ikke få det til at virke. Hvilken software version kører du med på tv'et?
Af fredizy
Kører du med kabel tv?
Brugeravatar
Af Inside
fredizy skrev:

Kan heller ikke få det til at virke. Hvilken software version kører du med på tv'et?
Mærkeligt. Kører med version 1619-10002. Forbindelse er via Wi-Fi
Af KeWa
Pudsigt. Så fungerer det hos mig.

Først fungerede det ikke, men så gennemgik jeg mine indstilling, som var præcis, som de præsenterede i denne tråd, og herefter fungerer det. Underlig proces, men tilfredsstillende resultat :)