Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ktoft
Hej

Jeg har lidt i tvivl omkring hvad der kan lade sig gøre med mit fjernsyn og evt. surround. Jeg gerne kunne tilsutte et surround når jeg skal spille xbox eller se film.

Men når jeg bare skal se fjernsyn gider jeg ikke slå surround til.

Jeg har prøvet at sætte et jack i udgangen headphones men der skal man bag på fjernsynet hvergang man vil tilslutte surrounden. (ikke en løsning jeg gider bruge)

Jeg vil derfor høre om det vil kunne lade sig gøre med den optiske udgang i fjernsynet?

Altså vil jeg kunne bruge fjernsynets højtalere til normalt brug og surroundens højtalere når jeg tænder den?

Hvis jeg er helt galt i byen vil jeg gerne have en evt. forslag eller læsning på dette.

overvejer at få et logitech z5500 som tilslutning.
Da jeg ikke gider bruge så mange penge på surrounden og har læst at det skulle være en fin lyd.

TAK :)

Hilsen Kevin
Af dk9000
Hejsa, det lyder dejligt du vil til at have stor lyd i stuen :)

Med hensyn til stik så vil den optiske udgang være ideelt hvis du vil bruge et Z5500, Dog vil jeg lige nævne at stemmer og høje toner ikke er HELT så gode :) men nok om det :)

Edit:

Og ja du vil sagtens kunne bruge din tv højtalere sammen med dit anlæg, men KUN hvis du anvender det optiske stik :)
Af ktoft
Perfekt!

Tak for det hurtige og præcise svar.

Nej har godt læst at det ikke er det bedste til stemmer osv. men det er nu også kun til BANG film og spil når kæresten ikker er hjemme.