Log ind med sociale netværk
07 jun 2012, 21:31
Nu har du så samsung, så er det jo ikke aktuelt
, og på en NAS? har du selv fundet en boks som har det? jeg kan ikke se plex nævner nogen på deres side?
dfds skrev:Er der nogen der har erfaringer med plex ( el lignede ) på en NASjeg har brugt plex på tv't (LG) og der virkede det rimlig ok, den nyeste update åbnede for netflix som kunne bruges på tv direkte som eksempel.
ønsker ikke at have en mediabox stående.
TV Samsung UE46D7005
Nu har du så samsung, så er det jo ikke aktuelt
07 jun 2012, 23:50
http://www.plexapp.com/linux/linux-pms-download.php
Ville bare høre hvorfor en NAS der muligvis var bedst
lgowner skrev:NETGEAR - SYNOLOGI - QNAPdfds skrev:Er der nogen der har erfaringer med plex ( el lignede ) på en NASjeg har brugt plex på tv't (LG) og der virkede det rimlig ok, den nyeste update åbnede for netflix som kunne bruges på tv direkte som eksempel.
TV Samsung UE46D7005
Nu har du så samsung, så er det jo ikke aktuelt, og på en NAS? har du selv fundet en boks som har det? jeg kan ikke se plex nævner nogen på deres side?
08 jun 2012, 18:00
ved ikke hvorfor jeg ikke så den side, men klart noget der må prøves når tv nu håndterer det.
dfds skrev:takker,lgowner skrev:NETGEAR - SYNOLOGI - QNAPdfds skrev:Er der nogen der har erfaringer med plex ( el lignede ) på en NASjeg har brugt plex på tv't (LG) og der virkede det rimlig ok, den nyeste update åbnede for netflix som kunne bruges på tv direkte som eksempel.
TV Samsung UE46D7005
Nu har du så samsung, så er det jo ikke aktuelt, og på en NAS? har du selv fundet en boks som har det? jeg kan ikke se plex nævner nogen på deres side?
ved ikke hvorfor jeg ikke så den side, men klart noget der må prøves når tv nu håndterer det.
20 okt 2012, 12:41
Hej,
nogen der har en vejledning hvordan PLEX kan sættes op, jeg har nemlig en Qnap, men om den kan klare trancoding selv og hvordan jeg sætter det korrekt op er jeg lidt i tvivl om.
nogen der ved noget mere om det, nettet er desværre sparsomt med erfaringer.
nogen der har en vejledning hvordan PLEX kan sættes op, jeg har nemlig en Qnap, men om den kan klare trancoding selv og hvordan jeg sætter det korrekt op er jeg lidt i tvivl om.
nogen der ved noget mere om det, nettet er desværre sparsomt med erfaringer.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto