Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alfa33
Jeg har ikke sat en USB-harddisk til min VT50 (y) endnu. Waoo Tv kører igennem Hdmi 1. Optagelse til HD virker vel selvom jeg ikke bruger TV-tunerne. Nogen der kan be- afkræfte dette?
Af AkAFester
Optagelse til USB harddisk virker kun på tunerne i TV'et. Du kan ikke optage fra en ekstern enhed tilsluttet en indgang.
Af alfa33
Så må jeg have sat et RF-kabel direkte fra fiberboksen over til skærmen, hvis jeg vil bruge optagefunktionen. Dvs endnu en tilslutning udover Waoo-digitalboksen via Hdmi.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du modtager vel kun et IP-TV signal og ikke et DVB-signal? I så fald får du ikke dit TV til at optage noget. Du kan ikke omforme et IP-TV signal til DVB.
Af alfa33
I fibernetboksen fra Waoo er der rigtigt nok en IP-gang, der er kablet til TV-boksen fra Waoo. Fra sidstnævnte så et HDMI-kabel til VT50. I selve fibernetboksen er dog også en RF-udgang, så der kan tilsluttes øvrige TV uden at sætte TV-boks på disse TV. De ekstra TV vil så selvfølgelig ikke få de ekstra funktioner såsom leje af film mv., som TV-boksen tilbyder. Så hvis jeg monterer et RF-kabel burde der vel være bas? Men måske forkert...
Af jng
alfa33 skrev:I fibernetboksen fra Waoo er der rigtigt nok en IP-gang, der er kablet til TV-boksen fra Waoo. Fra sidstnævnte så et HDMI-kabel til VT50. I selve fibernetboksen er dog også en RF-udgang, så der kan tilsluttes øvrige TV uden at sætte TV-boks på disse TV. De ekstra TV vil så selvfølgelig ikke få de ekstra funktioner såsom leje af film mv., som TV-boksen tilbyder. Så hvis jeg monterer et RF-kabel burde der vel være bas? Men måske forkert...
Her hvor jeg bor, skal 'antennestikket' i boksen aktiveres særskilt. Og det er ikke gratis.
Af AkAFester
Og hvis det er en RF udgang som modulere signalet så er det kun analog og det kan TV'et alligevel ikke optage. Så ny udbyder eller en boks som kan optage selv.
Af Gonardo
Waoo sender et digitalt signal ud til dvb-c tuner igennem rf udgangen...så der kan godt optages...
Af alfa33
Gonardo, super lige hvad jeg håbede på. Må have trukket et alm. antennekabel fra fiber boksen.
Jeg har i øvrigt aktiveret "alle TV", så der kan komme flere TV på boksen. Det koster så 49,- om måneden.