Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej er der nogen der har haft held til at installerede USB stik i et panasonic TV - Jeg får meddelelsen "device not supported" når jeg forsøger at formatere enheden under "system".

det er en ganske almindelig 32GB kingston datatraveler stik (ved ikke lige om det er USB v2 eller 3)
thoms skrev:Hej er der nogen der har haft held til at installerede USB stik i et panasonic TV - Jeg får meddelelsen "device not supported" når jeg forsøger at formatere enheden under "system".

det er en ganske almindelig 32GB kingston datatraveler stik (ved ikke lige om det er USB v2 eller 3)
Installere USB stik? Hvad mener du med stik?

Din harddisk er en for lille harddisk fra 1999. Du skal have en større (som du kan læse i manualen) og selvom mange får det til at virke uden, så skal det være en med strømforsyning.

Går ud fra det er en harddisk du vil optage på?
Af thoms
1999 ! må jeg være fri. det er et USB stik (stik er de små uden strøm) fra 2012 :)
Af BrianH
thoms skrev:1999 ! må jeg være fri. det er et USB stik (stik er de små uden strøm) fra 2012 :)
Du skriver stadig stik. Et stik er noget der sidder på tv'et - altså en indgang som et 240 V stik i væggen, eller i enden af et kabel (hanstik).

Hvis du mener stik som i det engelske stick (altså flash hukommelse) så kan tv'et ikke bruge det.

Din tråds titel er USB HDD, så jeg mistænker dig for at tænke noget andet end du skriver
Af thoms
jeg mener stik i den engelske betydning "stick".

anyway... jeg forstår ikke helt hvorfor et memory stick ikke skulle virke frem for en harddisk der hænger i et USB kabel?