Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af soknu
God aften :).

Har lige fået mig dette dejlige tv igår, og har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

Først og fremmest, kan ikke finde Yousee Cinema app? - Er kommet lidt frem til det kun understøtter visse smart tv`s - Er mit så ik et af dem eller?

Nr: 2

Ville rigtig gerne have mig et trådløst tastatur og mus til tvet, er det lige meget hvilket jeg køber, bare det er bluetooth eller ?

Nr: 3
Hvordan fungere det hvis jeg vil streame fra min computer over på tv?

Ellers vil jeg enlig bare gerne høre jeres erfaringer med ja nærmest alt, og forhåbentlig hva for nogen apps der bare er "must have".

Vil jo gerne kunne udnytte det fuldt ud med alt det, det nu engang kan :).
Af soknu
Troede der var kloge mennesker her inde!! ;) - hvor bliver i af :D.
Af Marquard
Sorry, kan ikke hjælpe dig med ovenstående, men vil lidt off-topic gerne høre dig hvad dit indtryk og oplevelse af Tv'et er?

Som du kan se i denne tråd er vi nogle som kraftigt har overvejet modellen, men blevet lidt lunken på det pga panelet.

http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=26002

Tak :)
Af Mysen
YouSee Cineama app'en - som alle andre apps - skal først godkendes til dit tv, og det er åbenbart ikke sket endnu. I modsætning til Appstore eller google play, hvor produkterne er godkendt til alle IOS- eller android enheder, så skal apps til et tv godkendes til hver eneste model. Det er et tarveligt og irrationelt system, men til gengæld kan du se frem til, at det nok snart virker, for YouSee app'en virker da til både 2010- og 2011-modellerne.
Af Bux
Er der nogen der har erfaring med at tilslutte Samsung SmartTv til NAS, altså harddisk på det trådløse netværk? Mit Tv kan ikke finde den eksterne harddisk, kun hvis den er tilsluttet med USB-stik.
Har følgende enheder:
Samsung UE46ES6805
Seagate 1TB Expansion Desktop Drive (Model SDR00F2)
Netgear N300 Wireless Router

Mht. skepsis overfor denne Samsung model, kan jeg sige at jeg er meget tilfreds, og den har også fået en rigtig god anmeldelse her:
http://www.lydogbillede.dk/test/samsung-ue46es6805/
Af jones31
soknu skrev:God aften :).

Har lige fået mig dette dejlige tv igår, og har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

Først og fremmest, kan ikke finde Yousee Cinema app? - Er kommet lidt frem til det kun understøtter visse smart tv`s - Er mit så ik et af dem eller?

Nr: 2

Ville rigtig gerne have mig et trådløst tastatur og mus til tvet, er det lige meget hvilket jeg køber, bare det er bluetooth eller ?

Nr: 3
Hvordan fungere det hvis jeg vil streame fra min computer over på tv?

Ellers vil jeg enlig bare gerne høre jeres erfaringer med ja nærmest alt, og forhåbentlig hva for nogen apps der bare er "must have".

Vil jo gerne kunne udnytte det fuldt ud med alt det, det nu engang kan :).

Yousee cinema skal være på den model mener jeg, har du opdateret den?

Tastatur der skal du købe samsungs eget, kan købes hos elgiganten bl.a med mousepad på.

Med hensyn til streaming så hent plex til din comp, det understøtter samsung også nu. Funger kanon med mit LG tv.