Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
@allo....Nå, nå små slag!!...Hver sin smag..

Jeg kan da hurtigt finde nogle LG og Samsungmodeller som er ENDNU ringere hvis det kan trøste dig... 8)

Så glæder jeg mig over at Pana leverer overbevisende kvalitet i deres 42" og op...

On topic: Håber da KuntaKinte (trådstarter) bliver tilfreds med sit nye tv...
Af KuntaKinte
Jeg er faktisk dobbeltglad

1. Jeg synes jeg har fået rigtig meget tv for pengene med Philips tv'et

2. Jeg har fået bekræftet, at da jeg for to år siden endte på plasma, så var dét det rigtige valg (Mit tv i stuen).
LCD giver mig bare en fornemmelse af jeg ser noget der er animeret. Og så kommer der ikke en naturlig balance i billedet. Det er som om det der er i baggrunden bliver trukket længere frem. (Ved ikke hvad man kalder det med fagudtryk)

Det skal ikke opfattes som jeg er utilfreds - jeg kan bare se det når jeg har siddet og set fjernsyn i stuen og ser tv bagefter inde i soveværelset.
Håber sgu' stadig der er plasma når jeg skal skifte i stuen næste gang. De OLED tv jeg har set so far har ikke ændret min opfattelse
Af PeterD
Rigtig godt :)

Philips skulle også levere rigtig gode skærme. Desværre bliver de ofte noget overset uden grund da LG og Samsung reklamerer voldsomt for deres 32-40" skærme i butikkerne..

Jeg kan kun sige at kombinationen LCD i Soveværelse. LED i Spisestue og plasma i stuen virker hos mig.....Plasma er en dejlig ting (Hvis man ikke har så mange vinduer i stuen som mig...)

Bliver dog mere interessant hvis OLED skærmene erstatter de (ofte fornærmende dårlige) "No Name" LCD skærme i "19"- "22"-tommer man finder i Bilka, Expert o.s.v.
Af StoneColdO
Umiddelbart virker det til at være et ganske godt tv til prisen. Specielt HD kvaliteten er i top.

Jeg kan dog ikke forbinde til smart tv serveren. Nogen der ved hvilken port der skal åbnes for?
Af orm08
Tidligere har Philips bruger interface (fjernbetjening og menueer) båret præg af at være designet af en norsk højskole lærer - har haft et 32" i soveværelset tidligere (tror modellen hed 3606) og der fik jeg simpelthen spat af bruger interfacet og EPG - det var ulogisk, besværligt og sindsygt langsomt.

Er det blevet bedre ?