Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JonasJensen
Hej alle.

Denne slags indlæg er der nok oprettet mange af, men nu laver jeg også et, da jeg vil være sikker på at finde det helt rigtige TV :)

Jeg skal bruge et 50"-51" Plasma TV til min stue.
[b]Krav til TV:[/b]
- Kompatibel med en forstærker + højtalere/sorround, dvs. ingen delay på billede/lyd. Jeg har en NAD T747. Jeg har hørt dårlige erfaringer med Samsung, så dette mærke undgås helst!
- Indbygget Wi-Fi eller Ethernet indgang, da jeg gerne vil have en NAS-server tilsluttet. --> Altså et smart TV
- Full HD / HD-Ready 1080p
- HDMI/USB osv.
- Gode farver

PRIS: Op til 7.000kr

Jeg håber i kan hjælpe mig - På forhånd tak :)

Mvh. Jonas Jensen
Af JonasJensen
Tak for forslaget. Det vil jeg lige kigge på i forhold til den dongle der.

Jeg foretrækker helt klart hvis der er Ethernet indgang / WiFi indbygget i tv'et, så hvis der er nogen der har et TV der opfylder alle kravene, så må i meget gerne skrive til mig :)
Af DavidHimself
Der er Ethernet indgang i TV'et :) så hvis kable også fungere for dig, så er det bare at købe!
Af DavidHimself
G30'eren er sidste års model, og blev virkelig set som det bedste til prisen... men den er steget i pris - man kunne få 50"eren for 5.995,- i lang tid, og den pris er nok mere retvisende når man tænker på hvilken kvalitet TV'et har! :)
Af JonasJensen
Tak for det :)

Hvad nu hvis vi sagde at mit max beløb er 6.000. Hvad kan man få for det? :)
Af DavidHimself
Knapt så lækre TV :) (sjovt nok)

PS51E535, kunne være et bud. Jeg ville dog spare op en måned eller to, til og vælge det jeg nævnte først ;)