Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sverkel
Kun seriøse svar tak!
Brugeravatar
Af pdrhan
er det noget der er der heletiden eller er det periodisk - er det der også under tv udsendelser , dvd osv....?
Af Sverkel
pdrhan skrev:er det noget der er der heletiden eller er det periodisk - er det der også under tv udsendelser , dvd osv....?
Det er lige netop når jeg ser tv og dvd...Og ja det er noget som er der hele tiden...Det er dog først kommet idag...Fik byttet tv'et igår pga det samme og nu er det nye altså også begyndt på det :(
Brugeravatar
Af pdrhan
Sverkel skrev:
pdrhan skrev:er det noget der er der heletiden eller er det periodisk - er det der også under tv udsendelser , dvd osv....?
Det er lige netop når jeg ser tv og dvd...Og ja det er noget som er der hele tiden...Det er dog først kommet idag...Fik byttet tv'et igår pga det samme og nu er det nye altså også begyndt på det :(
ser sgu mystisk ud - jeg ville kaste det i hovedet på dem igen og kræve pengene tilbage..kunne tyde på en fejl i deres skærme fra det lot...købe en panasonic plasma PV60 istedet ;-)
Af Sverkel
pdrhan skrev:
Sverkel skrev:
ser sgu mystisk ud - jeg ville kaste det i hovedet på dem igen og kræve pengene tilbage..kunne tyde på en fejl i deres skærme fra det lot...købe en panasonic plasma PV60 istedet ;-)
Jeg er nu temlig glad for skærmen og den nye har det ikke så meget igen, men det er der...Det er sket med 2 skærme nu og gider bare ikke mere med at bygge det... Men kunne godt være der var en fornuftig forklaring på det?
Af lasjen4
Jeg synes det minder lidt om den fejl Philips 9731 modellerne havde. Så prøv evt. at kig i nogle af de nuværende tråde ang. den model. Men det er selvfølgelig noget du skal tage med ned i bixen igen, for det er ikke normalt. Har selv samme tv