Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ridderen
Har også indgivet bestilling på en 55vt50 regner med (at) betyder snabel a
Af noxity
ridderen skrev:Har også indgivet bestilling på en 55vt50 regner med (at) betyder snabel a
Korrekt:)

Hvis man skriver sin "rigtige" mail i på et forum, så er det desværre en spam-magnet :(
Af jonasij
nanoflower skrev:
kennethbrdk skrev:
monsterslam skrev:Hvor mange bestillinger er der kommet på vt50? For hvis det bliver til 14.000 skal jeg nok have et med.
Hvis det er sikkert du vil have VT50 50" til 14.000 så er det jo bare at skrive det i din mail når du bestiller - så er du jo kun bundet hvis den pris kan opnås. Jeg har gjort det samme med 55" til 19.000 :)
Har også bestilt VT50 så hvis Allan Kjær, Monsterslam og Ridderen bestiller er den der
Tror jeg godt du kan regne med - Jeg har nemlig også lagt bestilling ;)
Af jbplum
Hej alle

Forhandleren er desværre blevet nødt til at trække hele tilbuddet tilbage pga. leveringsproblemer. Kontakt mig venligst med eventuelle spørgsmål på jbplum (at) gmail (dot) com.

Jeg vender tilbage, såfremt jeg får forhandlet et nyt tilbud hjem med en anden forhandler.

Mvh.
jbplum
Af kennethbrdk
jbplum skrev:Hej alle

Forhandleren er desværre blevet nødt til at trække hele tilbuddet tilbage pga. leveringsproblemer. Kontakt mig venligst med eventuelle spørgsmål på jbplum (at) gmail (dot) com.

Jeg vender tilbage, såfremt jeg får forhandlet et nyt tilbud hjem med en anden forhandler.

Mvh.
jbplum
Er det en ide at lukke tråden så....
Af Kratz
En skam. Så først denne tråd i dag, men troede ellers jeg lige kunne nå at hoppe med på en VT50 her på falderebet.
Af Leafblower
Hvis det skulle lykkedes at forhandle et nyt tilbud på plads er jeg højst sandsynligt også interesseret.

Der er dog et par krav ^^

Garanti og kvitering skal medfølge som alle andre normale salg. Selvom jeg har min egen forsikring, skal jeg ikke ud i noget bøvl hvis det viser sig at være en mandags model.

Prisen skal også være noget billigere. Ingen grund til at lave et samkøb hvis man ikke kan spare mindst et par tusind.

Min interesse er for VT50'eren uden soundbar.