Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KeWa
Har vi en ide om tidshorisonten for, hvornår vi har et tilbud, vi kan tage stilling til??
Af jbplum
*Tekst slettet*
Senest rettet af jbplum 29 maj 2012, 12:02, rettet i alt 3 gange.
Af jbplum
Og lige for at komme et enkelt spørgsmål i forkøbet. Det er bevidst, at jeg ikke har skrevet forhandlerens navn, da stort set alle de forhandlere, jeg har talt med, gerne har villet have, at der bliver gået stille med dørene. På evt. forespørgsel ved bestilling, kan man selvsagt få oplyst forhandlerens navn.

Mvh.
jbplum
Af kennethbrdk
dkxdn skrev:Flot arbejde !
Thumbs UP også herfra 8) og så er der sendt mail med bestilling :p
Af KeWa
Super.

Der følger to briller med, ikke?

Når du skriver fragt til Danmark, så formoder jeg, at vi køber tv'ene i udlandet?! Kan dette give "udfordringer" mht garanti/evt reparation, som man skal være opmærksom på?
Af jbplum
@KeWa

Til VT50'erne følger der to par 3D-briller med. De andre fjernsyn er uden briller.

Fjernsynene bliver købt i Danmark. Jeg skrev "til Danmark", fordi fjernsynene bliver leveret med fragtmand til samme pris uanset hvor i landet man bor (gælder dog formentlig ikke Grønland og Færøerne - Bornholm må jeg lige tjekke op på, hvis det skulle blive aktuelt).
Af KeWa
jbplum skrev:Fjernsynene bliver købt i Danmark. Jeg skrev "til Danmark", fordi fjernsynene bliver leveret med fragtmand til samme pris uanset hvor i landet man bor (gælder dog formentlig ikke Grønland og Færøerne - Bornholm må jeg lige tjekke op på, hvis det skulle blive aktuelt).
Fino. Undskylder min overfortolkning ;)
Af terkel h
har i været inde på hvad forsikringer man kan få til fjernsynet venlig hilsen terkel
Af kennethbrdk
jbplum skrev:@KeWa

Til VT50'erne følger der to par 3D-briller med. De andre fjernsyn er uden briller.

Fjernsynene bliver købt i Danmark. Jeg skrev "til Danmark", fordi fjernsynene bliver leveret med fragtmand til samme pris uanset hvor i landet man bor (gælder dog formentlig ikke Grønland og Færøerne - Bornholm må jeg lige tjekke op på, hvis det skulle blive aktuelt).
Jbplum:

Jeg vidste ikke der var to par 3d-briller med da det ikke fremgik af din tekst (medmindre jeg har overset det!) - gider du at se bort fra at jeg bestilte et par briller i den mail jeg har sendt til dig :)
Af jbplum
@terkel h

Vi har ikke talt om forsikringer, nej, og jeg ved faktisk heller ikke, om forhandleren sælger sådanne. Man kan dog altid selv købe en forsikring, når man har købt fjernsynet (skal typisk ske inden for de første 14 dage) - f.eks. på http://www.securator.dk/

@kennethbrdk
Jeg har ikke skrevet det eksplicit, fordi der til alle VT50-modeller som standard medfølger to stk. 3D-briller, men jeg retter det lige i mit indlæg for at gøre det helt klart. Tak.

Mvh.
jbplum