Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leakim
Nok spørgsmål til Rasmus.

Da du testede Panasonic TX-P50VT30Y fik den prædikatet som ét af årets bedste TV. Fint nok. Har set den ved selvsyn, og nyder billedet hver gang.

Nu har "Tænk" i sidste nummer testet fladskærme, og i størrelse 40-42" havner VT30 som absolut bundskraber, medens Samsung UE40D8005 bliver suveræn topscorer.

Spørgsmål: Kan der virkelig være så stor forskel i opfattelse og teknik i.f.m. test af fladskærme, at man på den måde opnår 2 vidt forskellige resultater af samme TV????

M.v.h.
Af steffenj
Nu skal du tænkte på at når flatpanels tester er det primært billed kvalitet de ligger vægt på.

Tænk går mere op i funktionaliteten i fladskærmene så billed kvalitet vejer ikke højst hos tænk.

Man skal ikke tage fejl af ES8005, det et glimrende tv men jeg er nu stadig ikke overbevist om billed kvaliteten kontra prisen. De eksemplar jeg har set lider stadig tildels af clouding, dog ikke så voldsomt som sidste års model. Men VT50 står bare langt bedre efter min mening. Ret mig vis jeg tager fejl, nu har jeg aldrig rigtig spildt min tid på at læse tænk :)
Brugeravatar
Af edinger
Emnet er diskuteret til hudløshed. Senest og mest udførligt her.

Så sku' den tråd være lukket 8)
Af Leakim
Hej edinger

Tak for din udmelding. Har nu læst din "tråd", og ja, den giver et vist indblik i forhold til mit spørgsmål. Lidt forvirret er jeg dog stadig, idet jeg stadig anser Rasmus for at være "ekspert" ud i dette område :)

Har dog tænkt mig i fremtiden stadig at vælge TV-billede ud fra hvad mine øjne ser, og dér er Plasmabilledet stadig det dybe og naturtro billede, og specielt når jeg ser det ved siden af et LCD/LED billede.

Vil smutte ned og kigge på min Panasonic Plasma-skærm :)

M.v.h.