Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jbplum
@atomichippo

Mon ikke det kan lade sig gøre? Jeg prøver...

@vaag
Jeg har taget kontakt til en række forhandlere, som jeg forhandler med, så der er ikke taget nogen beslutning endnu.
Af jeth
Er interesseret i 42ST50 eller 42GT50 hvis prisen bliver skarp :-)
Af månssom
jeg vil godt købe et TX-P50ST50Y hvis prisen er rigtig

Lars
Af terkel h
hvis det er muligt p65vt50
terkel :)
Af jbplum
@alle

Jeg har fået indikeret interesse fra flere end 20 personer, hvoraf over halvdelen er på VT50 i varierende størrelser.

Jeg er i gang med de afsluttende forhandlinger, og håber at have noget konkret at vende tilbage med i løbet af pinsen.

God pinse indtil da.

Mvh.
jbplum
Af Ziggy_Starman
Det lyder bare fremragende, bliver meget spændende at se hvad det ender med! :-)
Tak for godt initiativ!
Af ZanZan
Glæder mig til at høre hvad du finder frem til.
Af bikeman.dk
et 55vt50 kunne have min interesse.

50vt50 koster 15000 kr. hos Fleggaard i Tyskland. Så en fælles pris må vel være der omkring eller lavere?
Af dkxdn
Hvad mon forskellen er på TX-P50VT50Y og model TX-P50VT50E som de netop sælger i Fleggaard. er Y modellen en speciel dansk/nordisk model ?
Senest rettet af dkxdn 26 maj 2012, 19:49, rettet i alt 2 gange.
Af jonasij
dkxdn skrev:Hvad må forskellen er på TX-P50VT50Y og model TX-P50VT50E som de netop sælger i Fleggard. er Y modellen en speciel dansk/nordisk model ?
Tænkte præcis det samme, nogen der ved det?

ps: http://www.youtube.com/watch?v=2BDP3owm9TI

Kan du løfte sløret for hvad procent du er nede og snakke med forhandlerne? - jeg skal nemlig til tyskland næste weekend.. Så hvis prisen er over de 15000 i din handel, så køber jeg dernede
Brugeravatar
Af herbstmeister
dkxdn skrev:Hvad mon forskellen er på TX-P50VT50Y og model TX-P50VT50E som de netop sælger i Fleggaard. er Y modellen en speciel dansk/nordisk model ?
Præcis. Y er en nordisk model. E er en europæisk. Der ligger en forskel i de tunere der er i.
Af jonasij
bikeman.dk skrev:Ja, bogstavsbetegnelsen er åbenbart noget man skal være opmærksom på.

I.flg. Panasonic's support side:

http://panasonic.jp/support/global/cs/t ... 12/eu.html

er Y versionen med DVB-T2 tumer og E versionen er kun kun DVB-T tuner.

Det er noget man bør være opmærksom på hvis man har Boxer tv tror jeg.
Er det kun ved Boxer? Sikker på det ikke er det samme ved Stofa?