Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej derude, og godt vejr 8)

Jeg har jo haft mit PZ250N i lidt over et år, og haft 2 problemer med det.

Først en strømstyring, så når jeg slukkede tvét så tændte det op igen i sort skærm, og kunne kun slukkes på kontakten.

Nå fint nok, ringer til LG danmark, og der er ingen problemer, efter de har fået serienummeret som jeg lige skulle finde :P

Inden for 5 dage kom der en tekniker (han skulle lige have bestilt delen hjem) og skiftede delen.

So far, so good.

Efter følgende fik jeg problemer med resonans fra tvét. Meget træls at høre på, og jeg ringede igen til LG danmark. Hende jeg snakkede med var lidt træls, for hun sagde at hvis der ikke var en fejl, så kom jeg selv til at betale.
Jeg sagde at der VAR en fejl, og de måtte godt sende en tekniker for jeg vidste jeg ikke skulle betale.

Samme tekniker ringer til (Det er utrolig dejligt at det er samme tekniker) og vi bliver enige om at vi prøver at skifte højttalerene.

Han kommer hjem til mig efter et par dage, og skifter dem.

Problemet fortsætter desværre.

Jeg ringer til LG danmark igen, og flink supporter jeg får fat i, og han kan da godt se det er træls. Jeg siger til ham, at jeg ellers er tilfreds med produktet, og at jeg synes det er en god service :)
Han sender sagen videre til en tekniker, og ja, det er den samme tekniker IGEN ;)

Vi bliver så enige om at han prøver at skrive ind til LG, og hører om de skal hente tv´et og lave det, eller om de skal tage det tilbage på RMA.

Inden for få dage går sagen igennem, og de vælger at tage tv´et tilbage.
De sørger jo for afhentning, og der går ikke engang 24 timer, så blev tv´et hentet.

RMA sagen bliver så sendt fra LG, til DTK, som er leverandør til justbuyit.
Skrev til dem samme dag som tv´et blev hentet, for at høre om de havde modtaget sagen.
Hurtigt svar fra dem, og fik at vide at der typisk gik 1.5 uge.

Jeg har så snakket med justbuyit idag, og LG har foreslået at jeg får et 50PZ750W.

Det har jeg takket ja til, det er en model der er på vej ud af markedet, men det frygter jeg ikke.

Så jeg er lige gået fra en bundmodel (50PZ250N) til et næsten topmodel (50PZ750W) på et år ganske gratis.
Og så har jeg jo 2 års garanti på det nye produkt.

Alt er forløbet smertefrit, og jeg synes det er TOP DOLLAR service, både fra LG danmark, og justbuyit.

Det var min lille glade sommerhistorie, i dette skønne vejr.

God sommer allesammen 8)
Af J.H.
Det lyder som et rigtig fint forløb med flot service.
Bestemt ikke noget man kan være utilfreds med i det. :)
Af Skærmtrolden
Wow, fedt, tillykke.

Og dejligt du skriver det - synes indimellem det er brokkehistorierne man hører mest og så glemmer folk at fortælle de gode historier (det er ikke møntet på sitet her, bare generelt DK)
Af Michael P
Jeg er hverken i tvivl om at anbefale LG eller justbuyit

Det er sådan kundeservice skal være alle steder synes jeg :)
Af loland
Lg har uden tvivl danmarks bedste kundeservice hvis man skulle være uheldig med sit tv. Har haft Samsung førhen, hvor der skulle skiftes panel på, og de nye paneler de skiftede med var alle defekte (3stk!) og de blev ved med at insistere på at lave det. Efter næsten 2 måneder lykkedes det endelig at få pengene tilbage for det, også blev skiftet med LG. Mit LG gik desværre også i stykker efter 1½år, men der blev det hentet på min privat adresse og efter 8-9 dage fik jeg en kreditnota fra dem som jeg kunne købe mig et 47lw980n :)
Af jones31
LG har kanon service hvad angår deres prestige service og så handler just b også kun nordiske modeller fra LG så du kan få den fantastiske service.
Af THM
super fedt, og godt at høre.
tillykke med pz750, det skulle så vidt jeg har forstået have samme gode billedkvalitet som pz950w.
Af THM
jones31 skrev:LG har kanon service hvad angår deres prestige service og så handler just b også kun nordiske modeller fra LG så du kan få den fantastiske service.
egentlig lidt sjovt for snakkede med en "iøvrigt flink" sælger igår i fona, og han sagde de havde opsagt samarbejdet med lg fordi de var snegl langsomme i reklamationssager ;)
Af jones31
THM skrev:
jones31 skrev:LG har kanon service hvad angår deres prestige service og så handler just b også kun nordiske modeller fra LG så du kan få den fantastiske service.
egentlig lidt sjovt for snakkede med en "iøvrigt flink" sælger igår i fona, og han sagde de havde opsagt samarbejdet med lg fordi de var snegl langsomme i reklamationssager ;)

ja meget sjovt for fona har aldrig solgt LG tv, Elgiganten der startede med det i dk og nu også expert og bilka, føtex.