Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mener du "velbevandret"? ;)
Til dit brug vil den model du kigger på nok være fin nok, men 2500 kr. er nu altså ikke ret mange penge for så stor en skærm. Forvent at få hvad du betaler for.
Af Niels
Men lad for Guds skyld være med at købe den hos GetMore selvom de er billigst.
Brugeravatar
Af ravnk
Her
Så kan du selv vælge den der er pænest. Jeg tror ikke der er den store forskel på kvaliteten af disse skærme, så Fujitsuen er da sikkert fin.
Jeg har selv en Samsung 225 BW som jeg er rimelig glad for, dog er den ikke så god til fotoredigering (rød er meget rød), men det er vist gældende for stort set alle skærme der er baseret på TN paneler.
Af Bling_Bling
Niels skrev:Men lad for Guds skyld være med at købe den hos GetMore selvom de er billigst.
Hvorfor ikke handle hos GetMore!?? Umiddelbart har de gode anmeldelser inde på edbpriser.dk
Af Bling_Bling
Okay - point taken!! :)

Det var meget heldigt at jeg så Niels' kommentar i denne tråd. Er ved at sætte et system sammen til ca. 15.000, som jeg havde tænkt mig at bestille hos GetMore. Nu tror jeg bare at jeg finder en anden forhandler. Højst sandsynligt shg.dk, de har sq altid leveret varen - i mere end én forstand ;)
Af Niels
Jeg har ikke den store fidus til shg.dk eller deres andre firmaer. Synes generelt ikke de er så gode til at opdatere deres sider, hvorfor leveringstiden ikke altid passer. Kan selvfølgelig godt være jeg bare var uheldig da jeg købte for nogle måneder siden. Men kan til gengæld varmt anbefale computersalg.dk. God service! De havde lavet fejl to gange på et dvd-drev jeg købte for min bror. Det endte med jeg fik et bedre sendt uden fragt og fortjeneste. I en tidligere sag, gjorde de også meget for at rette op på fejlen (fik tilbudt et dyrere grafikkort til samme pris).