Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vindfeld
#165930
Hej
Min svigerinde har købt det nye 8005 Samsung, jeg har sat det op for hende, men når jeg kommer til tilkobling til internet går det galt.
Kan ikke koble til hverken via trådløs eller kabel, den skriver bare forbindelse afbrudt.
Snakket med samsungs supporter og de sagde jeg skulle få det byttet til nyt.
Det er gjort men det samme problem :-(
TV og internet fra yousee

Nogen der har en idé hvad jeg gør galt eller overser???

Mvh Michael
Af Nauticay
#165932
jeg havde også problemer med internet via trådløst. jeg købte til slut en ny trådløs router, og deaktiverte router i leverandør modemet.

det har fungert som en drøm siden.

lykke til
Af Vindfeld
#165933
jamen gøre på en netgear router, som ikke er leverandørens :(

RETTELSE: internet er via Waoo