Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fredizy
Jeg sidder i dette øjeblik og nyder mit nyindkøbte GT30 i de 50 tommer men er også frygtelig generet af blæserstøjen!

Jeg vil i bund og grund være super ked af at skulle af med dette tv og overvejer derfor mine muligheder for at lade tv'et sender til reperation, da jeg mener at der må være en fejl i blæser installationen.

Har nogen erfaringer med rep. Sager på de nordiske modeller? Bliver tv'et afhentet eller skal man selv fragte? Jeg har jo også stadig muligheden for simpelthen at sende det retur men ville faktisk helst undgå det.
Af PhDream
Du skal absolut ikke sende tv'et til reparation. Læs om andre folks erfaringer med blæserstøj (og evt. reparation) her på forummet.
Af fredizy
Gonardo skrev:Måske kan du prøve det her:

http://s14.directupload.net/images/111201/q68lnd26.pdf
Jeg var faktisk nået så lagt at have indkøbt svuppere i flere forskellige størrelser, men på grund af mit forholdsvis slanke vægophæng har jeg droppet det igen. Det er også mærkværdigt at skulle tænke i den slags kreative løsninger, når man snakker 2011 model.

Lige nu ser jeg på et 22' Prosonic, mens GT30 står pakket ved siden af med snarlig afgang til Elgiganten i morgen.

Jeg pønser nu på enten ST50 eller min lille drøm GT50!! Er den nye GT50 ligeså slank som GT30?
Af Nick_S
Ja, bare kønnere og bedre ;)