Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Hvis det bare er for at optage, når I ikke er hjemme, så køb en lille harddisk og hæng den bag på tv'et. Man kan godt nok ikke optage en anden kanal, end den man ser, men den kan programmeres på samme måde som en boks.
Af elvisdk
Jeg vil være meget taknemmelig hvis der er nogen som vil komme med konkrete eksempler på harddiskoptagere som kan anbefales = model eller link til noget der virker.

På forhånd tak
Af M-Sniper
BudZa skrev:en hvilken som helst ekstern harddisk.
Nej ikke hvilken som helst ekstern HD...

du skal købe en usb 2.0 hdd. det må ikke være en usb 3.0 eller kombi usb 3.0/2.0

det må kun være usb 2.0...

de fleste har nok købt en bærbar hdd, de små uden strømforsyning, og klistret bag tv'et med dobbeltklæbende tape.. men det kan også godt være en ekstern med separat strøm, som du trækker en lidt længere usb kabel til..

valget er dit..
Af BudZa
I beg the differ, jeg har tilfældigvis selv en d7005 og bruger Western digital med usb 3.0

Så Elvis en hvilken som helst harddisk vil kunne gøre det!
Af M-Sniper
??? så må jeg da undskylde mine udtagelser...

jeg synes jeg har læst over alt. at man ikke kunne bruge en usb 3.0 hdd..
eller at der var mange der har problemer med usb 3.0 hdd...
Af Mysen
Der er mange, der der har forskellige problemer med forskellige harddisks, men det er lidt svært at isolere problemet, da 2 ens modeller kan virke forskelligt. Hvis ts har brug for et konkret eksempel, så bruger jeg selv en Samsung S2 med 1tb plads. Den kan googles.