Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tålmodighed. TV'et skal jo også testes ordenligt og det er ikke det eneste der står på bænken.
Af megaterr1
+1 jeg venter også efter denne test med længsel, inden jeg stormer ud og køber noget nyt :)
Af jbplum
@Torben

Du får det til at lyde som om, det er et problem, man spørger, hvornår I forventer at have testen klar? Vi er ganske givet mange, som afventer netop dén anmeldelse i spænding, så det var ganske enkelt et spørgsmål om forventningsafstemning - taler vi om dage eller uger, inden anmeldelsen er klar?

I øvrigt; hvis I gerne vil undgå den slags spørgsmål, så kan I undlade at skrive, når I modtager et tv. Netop det, at man kan læse, at I har modtaget et givent tv gør jo, at man venter spændt på, at anmeldelsen kommer ud.

Mvh. jbplum
Af jbartens
Jamen det er jo det der gør vi checker disse forums ofte. Lidt lige som en cliffhanger i en tv serie.. man må bare følge med.. Så det er jo et smart nok træk at de siger de har modtaget det. Plus man får muligheden for at spørge ind til ting de skal teste.
Af jbplum
@jbartens

Det er jeg helt enig i, men en naturlig konsekvens ved at bruge "cliffhangers" er jo, at folk sidder og venter på anmeldelsen. Derfor må spørgsmål à la det jeg stillede også forventes
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ikke for at revse, men da tests foregår i fritiden, så kan det være ret svært at give et bud up front på tidshorisonten. Det er vel de færreste der har styr på hvordan x antal testtimer passer ind i kalenderen over den næste måned. Det bestræbes at testen er klar på kort tid, og af og til kan der jo lige åbne sig en halv dag hvor der kan leges igennem.
Brugeravatar
Af edinger
Fuldstændig u-enig – og enig med jbartens.

At Rasmus og Torben annoncerer, at der er nye tests på vej, bør netop få folk til at afholde sig fra at komme med den slags indlæg.

Tålmodighed er en dyd :)