Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af limbomagik
jeg har købt en samsung 971p

billedmessig er jeg meget tilfreds men den er skæv i fod/stativ således at skærmen ikke sidder 100% parallet med fronten på foden.

jeg har lige fået en ny fra et andet firma og den har samme problem.

jeg ville høre om nogen ved om det er et generelt problem for denne model eller jeg bare har været meget uhelddig.
Af limbomagik
nej det er ikke det

det er ligesom samlingen i stativ armene ikke er helt korrekt, således at skærmen bliver holdt lidt skævt
Af limbomagik
forestil at skærmen i ventre side er 1 cm tættere på dig en højre side

det kan løses ved at dreje foden lidt. Men det er nu lidt irriterende når man ved det er der.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Okay, så er jeg med. Jeg tænkte på noget lidt andet må jeg nok sige.

Det oplevede jeg ikke på testeksemplaret. Det undrer mig, at begge de skærme du har modtaget, har haft denne fejl, for udfra det jeg har læst om skærmen, er det ikke så udbredt.
Jeg synes ikke du skal acceptere det, kontakt forhandleren igen.
Af Martin Ross
Hej Limbomagik

Fik en 971P ind af døren i går, og bortset fra at det er en rigtigt god skærm, er den også en smule skæv fra venstre mod højre. Jeg opdagede det kun, fordi du har nævnt det her på flatpanels.dk, så det betyder intet for mig, men vid, at du har en skæv skærm-fælle derude.

Martin
Af Alan
Jeg har også lige købt en 971P og bemærkede, fordi jeg havde læst denne tråd, at foden er "skæv". Spørgsmålet er, om det er en "bug" eller en "feature". Jeg købte den hos Proshop for 1.999 (de havde en på lager og da jeg havde bestilt den blev prisen straks hævet til godt 3.000). Da jeg modtog kassen, kunne jeg godt se den havde været åbnet før og der havde siddet en adressemærkat på tidligere. Så er det jeg spekulerer på, om én har returneret den pga. den "skæve" fod. Til den pris kan jeg dog godt leve med en "skæv" fod (hvis det skulle være en "bug") og at den ikke er spritny. :)