Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sortseer
Jeg modtog først min skypemail idag og giver dem lige et par uger til voucheren for ps3´eren. Det tog dem trods alt kun 2 måneder at sende en mail tilbage omkring skypekameraet.

Synes hele denne her kampagne virker lidt amatøragtigt og ulden i kanterne. De kunne jo også bare lægge kampagnetingene med de fjernsyn de sender ud fra lageret. Det ville både spare dem og os kunder en masse besvær. Men franskmænd tænker åbenbart anderledes. Tror helt klart på, at Sony håber på, at mange opgiver at kræve deres kampagneting, når tingene er så besværlige. Og hvorfor kan Sony Danmark ikke håndtere kampagnetilbud fra Danmark?
Af Decipher
Jeg har i dag modtaget min PS3 voucher - det er godt 5 uger siden jeg sendte mine papirer afsted. Jeg fik Skype cam mails for 3 uger siden, men har stadig ikke hørt noget om den egentlige forsendelse.

Så der er da håb forude, men Sony shoppen har stadig ingen konsoller på lager. >.<
Af nikope
Yep. Jeg har også modtaget min PS3 Voucher nu.
Efter en måneds stilhed.
Nu er det bare at gå en tur på Shop-Sony hver dag for at tjekke om denne besked er gået væk:
Beklager, men dette produkt er midlertidigt udsolgt. For at kunne gå til kassen med andre tilgængelige produkter, skal du fjerne det fra din indkøbskurv.

:) :) :)
Af kolle
Jeg har også endelig modtaget mig ps3 voucher ventede knap 2 måneder på den :)

Jeg tror man skal være hurtig til at bestille den ps3 i sony online store når den endelig kommer på lager, for så vidt jeg ved er der rigtig mange der venter på at købe ps3 for 549 kr :)

Dagen før jeg modtog min ps3 voucher, havde de stadig ps3 på lager, men da jeg fik øje på at jeg havde modtaget ps3 voucheren natten efter var den allerede udsolgt.
Af morten.bay
Jeg har ligeledes modtaget voucheren. Mon ikke de har fåt sendt ud til alle nu. Så venter vi bare på at der kommer playstations på lager :)
Af morten.bay
Til information kan der nu aflægges ordre på hjemmesiden. Leveringstiden er dog fortsat 2-3 uger.
Af nikope
... bestilte i forgårs... modtager imorgen inden 18 :D :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8