Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af simonlund52
Hej.

Da mig og nogle venner skal afholde ps3 aften, har jeg lånt en projektor til formålet!

Denne projektor har component, s-video og vga indgang. Er det muligt at parre min playstation 3 med denne projektor eksempeltvis via VGA eller en af de andre indgange vha. en HDMI konverter eller andet?

Mit eneste krav er at det skal kunne køre på 720p!

På forhånd tak!
Af simonlund52
Jeg mener selvfølgelig composite istedet for component!
Af megaterr1
Det går jeg ikke ud fra kan lade sig gøre?

Da det er analoge indgange i projekteren..

Så ligemeget hvad du gør vil du vel aldrig kunne vise ægte 720p på projektoren?

Det kan godt være du kan få 720p ud af PS3'en og via en converter få det over i composite eller lign. Men det ændre vel ikke på at signalet skal være analogt inden du kan vise det på projektoren.

Med mindre der er noget jeg helt har misforstået :)

Component stikket mangler :/
Af simonlund52
megaterr1 skrev:Det går jeg ikke ud fra kan lade sig gøre?

Da det er analoge indgange i projekteren..

Så ligemeget hvad du gør vil du vel aldrig kunne vise ægte 720p på projektoren?

Det kan godt være du kan få 720p ud af PS3'en og via en converter få det over i composite eller lign. Men det ændre vel ikke på at signalet skal være analogt inden du kan vise det på projektoren.

Med mindre der er noget jeg helt har misforstået :)

Component stikket mangler :/
Denne kan bestilles, som HDMI til VGA. Kan det ikke bruges?

http://www.av-connection.dk/?PGr=2616&ML=791
Af simonlund52
Det ser fornuftigt ud. Tak for hjælpen. Problemet er bare at vi skal bruge den onsdag i næste uge :-( tror du at den fås herhjemme?
Af rallekh
Har ikke kunnet finde en dansk side. Men tror godt du kan nå at få det hjem inden onsdag i næste uge!
Af simonlund52
Okay. Jeg må se at bestille det som det første i morgen:-). Tak for hjælpen
Af DavidHimself
Den sidste er ps3 til composite, så jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke :) det er de bedste håb i hvert fald!

EDIT
simonlund52 skrev:Øhh nej? :-D

Den første af links'ne er "Ps3 Multi Av Out" til Component og den anden er Component til Vga. Ville det overføre billedet i hd format?
Hold nu kæft hvor er det dumt skrevet af mig - se bort fra min sidste post! :)
Senest rettet af DavidHimself 10 maj 2012, 13:01, rettet i alt 1 gang.
Af simonlund52
DavidHimself skrev:Den sidste er ps3 til composite, så jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke :) det er de bedste håb i hvert fald!
Øhh nej? :-D

Den første af links'ne er "Ps3 Multi Av Out" til Component og den anden er Component til Vga. Ville det overføre billedet i hd format?