Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af azAAzin
Hej

Jeg har besluttet mig for at investere i et Panasonic 42GT30, men kan ikke finde et eksemplar på nettet. Er der nogen som kender et sted, hvor man kan købe det til højest 6.000kr? Gerne i en butik, hvis det er.

Hvis man har et bedre alternativ end lige netop den fladskærm så lytter jeg gerne. Det må dog højest koste 6.000kr og må ikke være større end 42".

Håbede I kunne hjælpe mig.

På forhånd tak
Af azAAzin
Er desværre ikke muligt.

Der er kun 100cm i bredden til et fjernsyn (logistik-problem), så det må ikke være større end 42".

Det er ikke muligt at få det nævnte Panasonic fjernsyn i 42" til omkring 6.000? Lidt uheldigt.

Er dette TV det bedste alternativ?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... dl-40hx723

Kan se det får okay anmeldelser her på flatpanels, men der kan være sket meget siden.
Af maskus
azAAzin skrev:Er desværre ikke muligt.

Der er kun 100cm i bredden til et fjernsyn (logistik-problem), så det må ikke være større end 42".

Det er ikke muligt at få det nævnte Panasonic fjernsyn i 42" til omkring 6.000? Lidt uheldigt.

Er dette TV det bedste alternativ?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... dl-40hx723

Kan se det får okay anmeldelser her på flatpanels, men der kan være sket meget siden.
Overvej den nye ST50 i stedet, den skulle faktisk være bedre på mange plunkter. Vejlendende pris er 7.999,- men det falder formentligt hurtigt...
Af fuldafenergi
hvad er forskellen på gt30y og gt30e udover prisen
Af DavidHimself
fuldafenergi skrev:hvad er forskellen på gt30y og gt30e udover prisen
Garantien og tuner bl.a :) E = europæisk model, Y = Nordisk model
Af diegoredondo
Hej

Jeg har lige bestilt e-udgaven: medfører det nogle problemer, skal man evt. købe en tuner?

mvh
Søren
Af Sickboy
Jeg kunne da overveje at sælge mit 42" GT30Y til dig. Den er ca. 3/4 år og har ingen skrammer eller døde pixels. Den er købt hos PP Radio i Århus.
Det befinder sig i Kolding ;-)