06 maj 2012, 15:52
Jeg tror jeg ender med at skulle have en Ezio skærm nu her, og efter at have læst er jeg kommet frem til at det nok skal være Eizo EV2333W. Men den kan jeg ikke rigtig finde på nettet, og går ud fra at det er fordi den er udgået og erstattet med Eizo EV2335W. Mit spørgsmål er så om der er nogen væsentlig forskel på de to, eller om jeg kan forvente de samme gode resultater af Eizo EV2335W som dem der bliver fundet i testen af Eizo EV2333W?
Skulle nogle mene at der findes et alternativ der er bedre end denne Ezio ( I samme prisklasse), så sig endelig til. Det der tiltrækker mig er sortgengivelsen ergonomien og så høber jeg at shadow detail er lidt bedre end min tidligere Dell WA2009. Jeg ville også gerne have haft en 27", men det rækker budgettet ikke til, med mindre nogle sælger en brugt?
Skulle nogle mene at der findes et alternativ der er bedre end denne Ezio ( I samme prisklasse), så sig endelig til. Det der tiltrækker mig er sortgengivelsen ergonomien og så høber jeg at shadow detail er lidt bedre end min tidligere Dell WA2009. Jeg ville også gerne have haft en 27", men det rækker budgettet ikke til, med mindre nogle sælger en brugt?