Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af the old guy
Iflg, deres hjemmeside vil de have man skal sende en kopi af forside og bagside af ens creditcard. Hvad i alverden skal de bruge det til ?? Kan godt finde på at købe et 42xd1 der men synes det er lidt mystisk ?
Af the old guy
Utroligt... Er der ikke andre end mig der undrer sig over dette ??
Af Larspost
mærkeligt da jeg betalte i sidste uge kunne man sende en kopi af feks. sit kørekort og det blev godkendt. For mig er det helt nyt med et kreditkort... eller også har du misforstået et eller andet. :o
Af the old guy
If paying internationally by credit card please submit a copy of the front and rear of your payment card along with a recent copy of your billing statement

Taget fra deres hjemmeside....
Af Becka
Vedr. KRIS.AV krav til dokumentation
Se side 16 i emnet "Sharp 42XD1E fra England - spar 7.000?" i beskeden skrevet "Ons 07. mar 2007, 08:58" hvor følgende er anført:
Bestilte den en torsdag middag..
En mail kom om eftermiddagen om bekræftigelse, samt at man lige skulle sende:
- et billede af idkort
- adressekort (sygesikringskort - husk venner at slette de sidste 4 cifre i jeres cprnr)..
Denne mail sendte jeg hurtigt, og 1 time senere kom endnu en mail fra ham, at tvét ville blive sendt fredag, og at fragtmanden ville ringe 24 timer i forvejen når tvét kom... fint nok...
Af mtpdk
jeg bestilt skærm med KrishAv i går, han kræver kun kopi af pas eller kørekort før jeg sender pakker, der ikke er behov for en kopi for kreditkort...