Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mammon
En fantastisk pris, som vel er FOR godt til at være sandt.

Proshops hjemmeside indeholder ofte fejl, så mon ikke vi ser en "opdatering" inden så længe - prisen passer jo nogenlunde på 50"... :)

Mvh
Finn
Af kimdinho
og dog, da 65VT50Y står til omkring 21000 kr. så tror jeg ikke, at det er en fejl..
Brugeravatar
Af radiomand
kimdinho

Nu er det godt nok et TX-P65VT30Y "DEMO" de har til ca. 21.000,-
hkima skrev:Hej

Så lige at Proshop kører et super tilbud på 55" vt50 y til kun 17598, det virker da rigtigt billigt, har desværre kun plads til 50" men den ser det ikke ud til at de har.

http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Pa ... =pricesite

Mvh Kim
Ja, det er en meget fin pris. Skal dog ligesom dig kun have en 50" op.
Af Silenty
Har bestilt - Forventer dog at få en email i næste uge omkring det var en fejl :)
Af osker
har også lige bestilt :o
Af flatnesdam
Jeg kan se at Proshop nu har fået 55VT50 på lager.

Er der nogen af jer andre der har bestilt som har fået en ordrebekræftelse, eller fået ordren annulleret?
Hvis de havde tænkt sig at annullere ordren burde de vel have gjort det for længst.
Af jan2000
Snakkede med dem i sidste uge, hvor de endnu ikke havde dem på lager. De fortalte at de forventede dem på lager torsdag og ville derefter sende dem ud og sende ordrebekræftigelsen samtidigt med. Ved dog ikke om vi får dem til den billige pris, det spurgte jeg ikke om. Vil hellere leve med håbet om at vi gør ;)
Af flatnesdam
De kan vel ikke bare hæve prisen når de sender varen,hvis man ikke har accepteret den højere pris? Hvis man kunne det var det jo nemt at være den billigste forhandler på prisportalerne.
Af jan2000
Nej de kan selvfølgelig ikke sælge dig varen dyrere med mindre du selv accepterer det. Så længe vi ikke har en ordrebekræftelse på de knap 18k kan du ikke være sikker på du har købt produktet.
Af jan2000
Så modtog jeg min ordrebekræftigelse og produktet er afsendt.

Vil gerne sige tak til sitet her og hkima for at oplyst om prisen.
Brugeravatar
Af Inside
Har lige snakket med proshop og den var god nok. De kan dog ikke lave tilbudet mere da indkøbsprisen er steget. Så tillykke til dem der var hurtige nok. Må nøjes med min bestilling på 50"eren