Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ovesan
I første omgang vil jeg gerne takke alle dem der har annuleret deres ordre hos GECO, det har nemlig fået mig frem på listen, og fik således et stk 37XD1 leveret i onsdags. :D

Og her kommer alle spørgsmålene!
Hviken opsætning finder i bedst ?
Skal man bare købe en stue-antenne for at udnytte digital turneren til DR+DR2+TV2?
Har et OK analogt bilede gennem turneren, men mangler lige den sidste skarphed, men er det muligt at forbedre denne gennem køb af antenneforstærker.
Ofre i første omgang penge på et godt skærmet antennekabel, vil det have noget effekt ?
Af ovesan
Tjaa, har set tråden og set at der er henvist til den flere gange, men der står jo ligesom ikke så meget, så jeg tænkte at jeg kunne få nogle ud af skabet :s

desuden havde jeg jo også lidt flere spørgsmål, vedr antennesignal :p
Af MrFranke
Nu har jeg ikke et Sharp tv, men på mit Sony (40W2000)er der en verden til forskel på det gode analoge billiede og så det digitale. Digitaldelen er simpelthen fremragende, kommer meget tæt på DVD kvalitet.

Hifi-Klubben tilråder en en stor beskidt TV2 antenne på loftet, da de små digitale antenne kan have det svært i nogle områder. I en by som Silkeborg dur digiantennerne ikke i centrum, men i den nordlige del kan man nappe signaler fra fyn.