Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvordan har folk i dette fora, med at handle med Tape Connection.
Overvejer at købe et Sony KDL40W2000 tv hos dem.

Jeg Er ellers meget glad for/stor fortaler for Hifi-Klubben, men der er i øjeblikket en besparelse på 4000 kr, så er jeg villig til at prøve noget nyt.

Kan der være forskel på de 2 LCD skærme, hvordan kan det lade sig gøre at TC kan sælge så meget billigere?

Vil denne skærm skuffe mig, skal bruges på TV og DVD (60-40). Måske, gentager måske vil der senere blive investeret i en blue-ray afspiller (evt. playstation 3)
Brugeravatar
Af pdrhan
Jeg har lige købt et Panasonic plasma 42" hos TC i Kbh - fin service og god vejledning - de tager tid til dig og ved hvad de taler om ihvertfald i Kbh...har intet at udsætte på dem - og ja de er billige, sikkert fordi de køber stort ind!
Af Fnuggie
Grunden til at de er billige er vel fodi deres skærme er købt uden om de nordiske importøre.

Derfor er de billige.
Af xenon
der har været en tråd om tapeconnection her på siden tidligere - du an evt. finde den...
fra hvad jeg kan huske var der nogen der var utilfredse med leveringstiden... jeg har selv kun haft gode erfaringer med tc - både med leveringstid og service
Af ms
Jeg lavede en pre-ordre på Toshiba 66 og modellen i 37 tommer for 3 uger siden og fik at vide at i uge 10 ville det komme. Jeg smuttede forbi butikken mandag bare for at høre status, eftersom modellen ikke længere var at finde på deres hjemmeside. Sælgeren kunne så også bekræfte - efter søgning i deres system - at modellen var / er udgået.

De havde så et "åbnet" på lageret som jeg så opstillet uden fejl og fik 10% rabat samt en skinne til hænge den op på væggen (3cm) fra væggen.

Jeg vil ikke påstå at de har styr på logistik eller højt serviceniveau, men de var flinke at snakke med og jeg er pt. meget tilfreds med mit køb.

mvh.
M!
Af MrFranke
Jeg har nu købt mit Sony tv et andet sted, hold da op det er god kvalitet. Digital delen er bare flot, er vildt tilfreds med mit køb.
Af Har Brug for 32"
xenon skrev:der har været en tråd om tapeconnection her på siden tidligere - du an evt. finde den...
fra hvad jeg kan huske var der nogen der var utilfredse med leveringstiden... jeg har selv kun haft gode erfaringer med tc - både med leveringstid og service
jeg har sendt en mail til dem angående spørgsmål om deres pana th 37 pv, da det åbenbart er umuligt at komme i kontakt med dem over telefon, men da de endnu ikke har svaret ser jeg ikke nogen grund til at handle med dem, når de åbenbart ikke har tid til at besvare en simpel mail som blev sendt for over 14 dage siden. Både til Århus og til Karrebæksminde. Så farvel og tak til TC herfra, selvom de har gode priser og givetvis god service til dem der har købt. Det er bare ikke godt nok til mig.
Brugeravatar
Af pdrhan
[quote="Har Brug for 32""]
xenon skrev:der har været en tråd om tapeconnection her på siden tidligere - du an evt. finde den...
jeg har sendt en mail til dem angående spørgsmål om deres pana th 37 pv, da det åbenbart er umuligt at komme i kontakt med dem over telefon, men da de endnu ikke har svaret ser jeg ikke nogen grund til at handle med dem, når de åbenbart ikke har tid til at besvare en simpel mail som blev sendt for over 14 dage siden. Både til Århus og til Karrebæksminde. Så farvel og tak til TC herfra, selvom de har gode priser og givetvis god service til dem der har købt. Det er bare ikke godt nok til mig.[/quote]

Hmm forstår ikke hvorfor du ikke bare besøger een af butikkerne og får svar på dine spørgsmål - eller måske otto fra tc ser med her - så kan du jo spørge ham..latterligt at diske en forretning på grund af det....
Af MrFranke
Det forstår jeg godt, vil man sælge noget skal man melde sig ind i kampen. Hvis man ikke gider svare på mail, så burde man ikke give muligheden for dette. Har man ikke tid, så må der jo være for få personer ansat i virksomheden. Uanset hvilken undskyldning der udlægges, så virker det uprofessionelt.

Jeg ville gøre det samme! Jeg betaler gerne ekstra for god, pålidlig og ærlig kundeservice!
Af Har Brug for 32"
Hmm forstår ikke hvorfor du ikke bare besøger een af butikkerne og får svar på dine spørgsmål - eller måske otto fra tc ser med her - så kan du jo spørge ham..latterligt at diske en forretning på grund af det....[/quote]

Otto har vist startet egen bix fra 1.3.07. Så det er slut med denne Otto. Desuden bor jeg ikke i nærheden af hverken Århus, Karrebæksminde eller kbh. Så det er ikke sådan bare lige at smutte forbi for at spørge om noget.
Brugeravatar
Af pdrhan
[quote="Har Brug for 32""]Hmm forstår ikke hvorfor du ikke bare besøger een af butikkerne og får svar på dine spørgsmål - eller måske otto fra tc ser med her - så kan du jo spørge ham..latterligt at diske en forretning på grund af det....[/quote]

Otto har vist startet egen bix fra 1.3.07. Så det er slut med denne Otto. Desuden bor jeg ikke i nærheden af hverken Århus, Karrebæksminde eller kbh. Så det er ikke sådan bare lige at smutte forbi for at spørge om noget.[/quote]
måske du kunne spørge herinde - der er mange eksperter der ved hvad de snakker om....
Af Har Brug for 32"
måske du kunne spørge herinde - der er mange eksperter der ved hvad de snakker om....[/quote]

tvivler på at nogle af dem kan svare på specifikke spørgsmål angående levering, purple snakes mm.

i hvert fald ikke som jeg kan bruge da jeg med et evt problem skal have ting på skrift hvis jeg skal ud at "bokse" med en butik over et køb.
Brugeravatar
Af pdrhan
[quote="Har Brug for 32""]måske du kunne spørge herinde - der er mange eksperter der ved hvad de snakker om....[/quote]

tvivler på at nogle af dem kan svare på specifikke spørgsmål angående levering, purple snakes mm.

i hvert fald ikke som jeg kan bruge da jeg med et evt problem skal have ting på skrift hvis jeg skal ud at "bokse" med en butik over et køb.[/quote]

Der er masser af tråde om purple snakes herinde , jeg har nu haft mit panasonic pv60 i 2uger ca og har endnu ikke set noget til dem - der er også info om hvordan du indstiller dit tv når du får det hjem også for at undgå burn in osv
Af Gromit
[quote="Har Brug for 32""]Otto har vist startet egen bix fra 1.3.07. Så det er slut med denne Otto.[/quote]
Okay, det er en nyhed for mig.

Nogen der ved noget om Otto´s nye butik? Hvor, hvad og hvorfor?