Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Butler00
Hej med jer. Jeg har beslutte mig for at flytte mit gamle 40 tommer fujitsu Siemens LCD tv ind i mit sovecærelse og så købe mig et nyt til stuen.

Onvenstående model er så på tilbud i elgiganten i næste uge, sat ned fra 5000 til 3500.
Jeg har forsøgt at finde en nogle test eller anmeldelser af denne model på Google, men det er meget sparsomt.
Prisen på de 3500, passer en enlig far som mig rigtig godt.
Jeg har ikke den store forstand på det med tv og har heller ikke de vilde behov. Spiller ikke og har kun gratis kanalerne. Ser det en del film, men ikke med bluray afspiller men via hdmi og pc. Overvejer på sigt at anskaffe mig et Apple tv også, men så er det vidst også alt hvad jeg har brug for.

Svaret jeg leder efter, er i virkeligheden nok bare, om det er et ok produkt til prisen?

Mvh Thomas butler.
Af Butler00
Ingen der kender til det og kan be elller afkræfte, om det er et fornuftigt budget tv
Af Fisker88
Det er et ganske fint tv. jeg vil dog mene du kan fået meget bedre tv hvis du vil gå op i 4000,- bla. Sharp LE510, Philips 4606h(37" eller 42")
Af Butler00
Mange tak for dit svar fisker88. Synes det er svært at vælge. Skarp, så jeg live nede i elgiganten. Det hang ved siden af lg og synes egentlig bedre om billedet på lg. Men Philips 4606 har jeg egentlig ikke set, men har nok haft sprunget det over, da det jo bruger en del mere strøm og er et LCD. Men opdagede lige nu at det er et 100 hz tv. Måske det er værd at kigge nærmere på
Af Fisker88
ja det er nemlig 100hz, så noget bedre kvalitet. håber det var inspiration nok :)
Af Butler00
Jeg endte op med at købe det lg 42lv340n i dag og er ovenud tilfreds med mit køb:-)
Af kaja69
Du er stadig glad for det går jeg ud fra? Jeg læser det er meget tyndt. Vender stik til siden/ned så det kan monteres fladt på væggen?