Log ind med sociale netværk
26 apr 2012, 20:03
Jeg har desværre aktuelt ingen bud på hvad du evt. er overfølsom overfor.
Gummi skrev:Har kun siddet minutter foran den nye monitoren og kan allerede mærke den gammel-kendte fornemmelse i øjneneDet er jeg da umådelig ked af at høre. Jeg kan dog ikke helt forstå, hvordan du kan fraskrive dig retten til at returnere skærmen. Hvor købte du henne?![]()
Det var et dyrt eksperiment. Jeg har fraskrevet mig retten til at returnere den (noget med at det var en professionel monitor til virksomhed...der er stadig almindelig garanti selvfølgelig)
Hvad filan kan det så være?
Deler CCFL og LED lys nogle kvaliteter?
Jeg har lyst til at tude..det her kan sagtens få konsekvenser for min karriere.
''This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence.'' - Homer Simpson
26 apr 2012, 20:40
azrael skrev: Det er jeg da umådelig ked af at høre. Jeg kan dog ikke helt forstå, hvordan du kan fraskrive dig retten til at returnere skærmen. Hvor købte du henne?Jeg købte den hos IT Online og modtag dagen efter mit online Visa køb denne mail:
Du har modtaget en ny besked vedrørende din ordre #****:Det skulle jeg nok ikke ha' sagt ja til, men jeg var helt sikker på at det var løsningen og var meget ivrig.
Hej, den bestilte vare sælges desværre ikke til private grundet vi ikke kan yde fortrydelsesret på denne, det skyldes at det er en professionel vare, hvor vi skal kunne garantere at produktet er 100% ubrugt/ubrudt for at tilsikre kvaliteten og driftsikkerheden heraf.
jeg skal derfor høre om du har firma som kan påføres faktura adressen. eller evt. er sikker på at den ikke skal returneres.
garanti / reklamation er naturligvis uændret.
IT Online
26 apr 2012, 21:48
Det er en skærm du kvit og frit kan købe alle steder, og IT Online er ikke en gang billigst. Personligt havde jeg nok købt den hos CompuMail (Århus PC-Lager), da jeg tit har handlet der.
For øvrigt, hvis du virkeligt har handlet som "firma", så ville du kun have 1 års reklamationsret.
Gummi skrev:Jeg købte den hos IT Online og modtag dagen efter mit online Visa køb denne mail:Det lyder diplomatisk udtrykt som engang BS, som jeg ikke tror ville holde i retten, hvis du ville gå ad den vej.
Du har modtaget en ny besked vedrørende din ordre #****:Det skulle jeg nok ikke ha' sagt ja til, men jeg var helt sikker på at det var løsningen og var meget ivrig.
Hej, den bestilte vare sælges desværre ikke til private grundet vi ikke kan yde fortrydelsesret på denne, det skyldes at det er en professionel vare, hvor vi skal kunne garantere at produktet er 100% ubrugt/ubrudt for at tilsikre kvaliteten og driftsikkerheden heraf.
jeg skal derfor høre om du har firma som kan påføres faktura adressen. eller evt. er sikker på at den ikke skal returneres.
garanti / reklamation er naturligvis uændret.
IT Online
Det er en skærm du kvit og frit kan købe alle steder, og IT Online er ikke en gang billigst. Personligt havde jeg nok købt den hos CompuMail (Århus PC-Lager), da jeg tit har handlet der.
For øvrigt, hvis du virkeligt har handlet som "firma", så ville du kun have 1 års reklamationsret.
''This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence.'' - Homer Simpson
27 apr 2012, 08:52
Har du købt den som privat, så har du returret - uanset om firmaet fraskriver sig dette i vilkår før eller efter købet. Vel og mærke hvis den er købt online og ikke i den fysiske butik.
28 apr 2012, 10:16
Rasmus Larsen skrev:Har du købt den som privat, så har du returret - uanset om firmaet fraskriver sig dette i vilkår før eller efter købet. Vel og mærke hvis den er købt online og ikke i den fysiske butik.Det har du ret i og jeg har pænt spurgt om de vil ta' den tilbage...nu får vi se.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto