Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bossanova
Det lader til, at en af forskellene mellem ST50 og GT50 er kalibreringsmulighederne (og fravær af THX-profil på ST50). Skulle det være nok til at foretrække GT50, eller kan man (ved hjælp af Rasmus' kommende indstillinger af ST50 ;)) få et lige så godt billede på ST50?
Af rossi.46
panel og opdatering hastighed er ligeledes bedre på GT50 :)
Af PorreKaj
Er selv ejer af en ST50 - Er voldsomt glad for den. Jeg valgte ST50 på baggrund af de anmeldelser der næsten sidestiller 2D kvaliteten med den man kan finde på VT50 - Dog skal det siges at ST50'eren i de anmeldelser jeg har læst er anderledes end den vi har i EU - NAvnligt på indstillingsområdet.

Jeg har svært ved at se hvordan man kan få markant bedre kvalitet ud af de 3000kr som GT koster yderligere.
Af KeWa
Er 2D-kvaliteten på st50 bedre end ditto på gt50??
Af THM
KeWa skrev:Er 2D-kvaliteten på st50 bedre end ditto på gt50??
nej ifølge britisk test er der lidt at hente ved gt og vt50, men st50 er lige efter. som jeg har forstået det ;)
Af jbplum
Er det blevet meldt ud, hvornår vi kan forvente at få en anmeldelse af hhv. ST50, GT50 og VT50?

Som evt. ejer af ST50 er det selvfølgelig særligt interessant med en anmeldelse herinde indeholdende indstillinger, da denne model ikke har THX-profil...
Af Boost
jbplum skrev:Er det blevet meldt ud, hvornår vi kan forvente at få en anmeldelse af hhv. ST50, GT50 og VT50?

Som evt. ejer af ST50 er det selvfølgelig særligt interessant med en anmeldelse herinde indeholdende indstillinger, da denne model ikke har THX-profil...
Ved ikke om der kommer en anmeldelse af ST50, men det er i hvert fald den jeg regner med at anskaffe mig.

Efter at have læst UK tests af den, så lyder det til at man får en rigtig god skærm for pengene i den prisklasse.
Af jbplum
@Boost

Har du fundet nogen reviews, hvoraf kalibrerede indstillinger fremgår?
Af Boost
jbplum skrev:@Boost

Har du fundet nogen reviews, hvoraf kalibrerede indstillinger fremgår?
Nej desværre. Men har fået hentet et ST50 hjem, så vil selv gå på jagt efter nogle indstillinger.

Eventuelt må jeg se om jeg kan finde en kalibrerings dvd et sted.