Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af klh
Thumbs up for at der er kommet endnu en konkurrence på Flatpanels.dk

Dog synes jeg lige i skulle rette lidt i siden der kommer frem, når man har svaret på spørgsmålene i konkurrencen.

Der står "Tilbage til Flaptanels"
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja, vi tænkte jo nok, at idéen med at få mulighed for at vinde en skærm, ville være attraktiv for de fleste :)

Tak for fejlrettelsen. Jeg har ændret teksten, så vi nu hedder Flatpanels i stedet :D
Brugeravatar
Af yksa
klh skrev:Thumbs up for at der er kommet endnu en konkurrence på Flatpanels.dk

Dog synes jeg lige i skulle rette lidt i siden der kommer frem, når man har svaret på spørgsmålene i konkurrencen.

Der står "Tilbage til Flaptanels"
sættenissen har været på spil ;)

syns også det er lækkert.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg forstår ikke at firmaerne ikke står i kø for smide en skærm i hovedet på en tilfældig bruger i sådan en konkurrence. Den koster dem tæt på ingenting og det er gratis reklame i hele den periode som konkurrencen løber...

Vi må prøve at komme lidt frem i skoene og se om andre producenter ikke ligger inde med nogle småting som de vil forære væk :)

Det behøver jo ikke være en skærm hver gang. De fleste producenter har andre småting de alligevel kan give væk.
Brugeravatar
Af yksa
nej nej det behøves ikke at være en skærm hver gang

det kunne også være en data men rasmus eller yakken :D (B ;)
Af MiniatureZeus
#yakken
Altså de fleste firmaer er jo villige til at smide noget i puljen.
f.eks. så har jeg 'skaffet' ti årsabonnementer og t-shirts til Version2 fra ing.dk til en samlet værdi på lidt 6000kr...
Det samme med computerworld, hvor jeg fik årsab. til ialt 5000kr, og hos midtdata fik jeg 5 usbpenne på (vistnok) 2GB og 2 trådløse ASUS printerservere... ialt omkring 2000kr...

Alle de ting skal bruges til konkurrencer til en CeBit tur med newz.dk

Så det er muligt, vha. noget benarbejde :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, vi må bare ud og banke på dørene. Nu er det selvfølgelig primært skærmfabrikanterne vi vil kontakte, for konkurrence bør have bare lidt relation til skærme, men de fleste producenter af skærme laver jo uendeligt mange andre ting - tag bare Philips!

En date med mig eller Rasmus er dog ikke sandsynligt. Så vild er jeg ikke efter at trække nye brugere til siden!
Af zenne
Alletiders tiltag med konkurrencer :)

Thumbs up!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dette er vist nummer 3 i rækken - tidligere har der være endnu en LG og en Samsung skærm på højkant.
Af kristiansj
Så det er ikke kun mig der har deltaget i konkurrencen ? ::l
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, der plejer "desværre" at være lidt mere end 2 tilmeldinger, så du er ikke 100% sikker på at få den ;)
Af zenne
yakken skrev:Dette er vist nummer 3 i rækken - tidligere har der være endnu en LG og en Samsung skærm på højkant.
Hehe, har slet ikke bemærket det før, men det er jo bare min fejl, og mit tab ;)