Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kennydude
Hej Flatpanels.

Skal have solgt mit Samsung LE40F86BD - 40" LCD TV og vil lige høre om den eneste mulighed for at modtage hd-kanaler med det tv, er vi en box fra eksempelvis zaptor?

Kører selv med zaptor og kan se alle kanaler, men med alm antene i tvet, viser den ikke hd kanaler og ja ikke helt lige så godt et signal.

Bagi sidder der et slot-hul, kan man opgradere den der med en chip eller noget?
Af Sjavse
Hvad skal du ha' for det hvis du sælger, og hvor er du fra? Jeg leder efter et gammelt billigt tv.
Af kennydude
Har sat det salg for 2800 og har modtaget bud på 2500.

Tvet har som man kan google, full hd, 100 hz motionplus osv.

Interesseret i at høre om der andre muligheder for hd, hvis man ik har zaptor eller lignende, så kunden ik føler sig snydt :) Den kan sagtens tage alm antenne stik, dog tager den ik hd'erne uden boxen, ik så vidt jeg kan se :)
Af xcardman
Ja du skal have boks til

da den kun har mpeg2
Af kennydude
Ok tak for det, man kan ikke opgradere den med sloten omme bagi?
Af Sjavse
kennydude skrev:Har sat det salg for 2800 og har modtaget bud på 2500.

Tvet har som man kan google, full hd, 100 hz motionplus osv.

Interesseret i at høre om der andre muligheder for hd, hvis man ik har zaptor eller lignende, så kunden ik føler sig snydt :) Den kan sagtens tage alm antenne stik, dog tager den ik hd'erne uden boxen, ik så vidt jeg kan se :)

Hold da op. Hvis du har fået et tilbud på 2500kr så sælg med det samme! :)
Af kennydude
Det er også solgt. Så mangler jeg bare at få min lg lm960v ind af døren. Den sku have været der i går, men lg var forsinket med at få produktet på gaden:(