Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NintendoB
God aften

Jeg har fået et lille/stort problem med mit samsung PS63c7705YSXXE Tv måske nogen kan forklar mig hvad der kan være galt ud fra denne Fejlbeskrivelse :

Når tvet skal vise meget lyse scener opstår der nogen mærkelig lela misfarvninger rundt i alle kanter på skærmen en form for billede støj, Plamager af støj eller hvordan jeg nu skal beskriv det, Den hvide baggrund bliver beskidt at se på, Alle kanaler og udgang på tvet er prøvet af med samme resultat det ser ikke godt ud på nogen af dem.

Hvad kan være galt her ?

Hjælp !!

Med venlig hilsen

NintendoB
Af PhDream
Kan du tage et billede, så vi kan se hvad du snakker om?
Af NintendoB
PhDream skrev:Kan du tage et billede, så vi kan se hvad du snakker om?
Jeg har fået et link af en på recordere.dk hvor jeg også har haft stillet mit spørgsmål linket er her og viser meget godt hvad det er jeg opliver på min skærme :

http://avforum.no/forum/tv-apparater/11 ... c7705.html

Spørgsmålet nu er så hvad er der galt med mit tv ?

Tråden der er linket til er på norsk tror jeg nok så der er da nogen ting jeg forstår men langt fra det hele...
Brugeravatar
Af MigSelv
Med alle de hits der fremkommer, tyder det på en fabrikationsfejl/komponentfejl.
Af NintendoB
Tvet er købt hos elgiganten skal jeg ring til dem først for at meld fejl på tvet eller er det okay som jeg enlig har gjort nemlig at ta kontakt til samsung support som så har sendt mig videre til Service Center Gruppen for reparation ?

jeg tænkt lidt at elgiganten måske kunne ske at sig at vis ikke de hade set tvet først at så vil de måske ikke byt til et nyt/andet vis det nu kommer der til ??