Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Jeg har et Panasonic 42VT20Y som jeg er rigtig glad for. Men der er jo det ved teknik, at man hele tiden vil have noget nyt for at være rigtig glad...

Så jeg vil høre om der er nogen der lige står og ønsker sig et VT20Y inkl. 2 par 3D briller (aldrig brugt) o wifi dongle. Man kan også få en 1 TB usb harddisk med, til at optage på. Den er uden strømforsyning, og virker perfekt.

Ved ikke hvad det er værd, andet end at den nyere model VT30Y koster 8999,- billigste sted i butikkerne

Hvis nogen vil byde, og jeg vil sælge for det budte, skal det afhentes i Nordsjælland. Det bliver kun solgt, hvis jeg får så meget at jeg kan få noget større af en billigere model, uden at skulle have alt for meget ekstra op af lommen
Af Mysen
BrianH har fundet lyset i store modeller :D

Hvad er der nu i vejen med 32"?

Dit tv slutter forresten med "E".
"Y" er først fra 2011.
Af BrianH
Mon ikke det er ca. 5000,- jeg vil have...

Er man lidt langt ude, hvis man hænger et 42" plasma op i soveværelset? :)
Af THM
Nej det er man ikke;-)
Af BrianH
THM skrev:Nej det er man ikke;-)

Har lige prøvet. Synes det er lige i overkanten til soveværelset, så det bliver i stuen, eller det bliver solgt...
Af red_martians
overhovedet ikke. Har selv haft en 42" 42PX80 nogle år nu. Men må da indrømme at selv her 4år efter ser folk stadigt skævt til mig når de ser det.
Af Tjawz
Hvad skal du have for dine briller + dongle, nu hvor de alligevel aldrig er blevet brugt? ;-)
Af BrianH
Tjawz skrev:Hvad skal du have for dine briller + dongle, nu hvor de alligevel aldrig er blevet brugt? ;-)
Jeg er ikke sikker på hvad det er værd. donglen bruger jeg en gang imellem til at set youtube videor på tv'et med. Brillerne har jeg aldrig prøvet
Af Tjawz
BrianH skrev:Jeg er ikke sikker på hvad det er værd. donglen bruger jeg en gang imellem til at set youtube videor på tv'et med. Brillerne har jeg aldrig prøvet
Ved heller ikke hvad de er værd, men kan få den nye brille til ca. 550 kr,- pr. stk.

Har samme skærm som dig, dog uden briller til, så hvis du vil af med dem, så kom med en pris og jeg vil se på det. :-)

Donglen er ikke nødvendig, var mere hvis du ikke brugte den.
Af BrianH
Jeg vil ikke sælge brllerne... Tror tv'et falder mere i pris uden brillerne, end jeg får for brillerne ved "løssalg"

Ellers er det ikke mange der er interesseret i mit fine tv. Faktisk ingen!...