Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaptajn Blod
Hejsa. Ny bruger her, jeg har et luksusproblem og det er sikkert hørt 100 gange før, at jeg gerne vil have jer til at kommentere mit valg af nyt tv, om ikke andet håber jeg i alligevel gider tage jer tid til at give et besyv med. ;)

mit budget ligger på 7-8000 kr. Umiddelbart har jeg forelsket mig i LG, da jeg bl.a. har store krav til antal af hdmi indgange og passiv 3d (dual play) og jeg syntes LG rammer de rigtige ting + et realistisk pris niveau for mit vedkommende.
Umiddelbart går jeg plasma pga. pris, størrelse, lys i rummet osv. og det er hvad jeg tror på er bedst for mig O-O

Her er et bud på en model > http://www.merlin.dk/product.aspx?uid=4 ... did=420637

1: Nogle idéer om alternativer? Jeg syntes ikke selv der er så mange, men jeg er langt fra ekspert.

2: Linket henviser til en 50PZ750W model, hvilken forskel er der enten ned til en 50PZ550W eller op til 50PZ950W. Snakker vi billedkvalitet her? Det er jeg lidt usikker på, Enlighten me.

Håber på at få et par bud og lidt info. På forhånd tak.

// Kaptajnen i medvind
Af lgowner
Kaptajn Blod skrev: 2: Linket henviser til en 50PZ750W model, hvilken forskel er der enten ned til en 50PZ550W eller op til 50PZ950W. Snakker vi billedkvalitet her? Det er jeg lidt usikker på, Enlighten me.
jeg er desværre blank på de seneste LG plasma skærme, udover hvad siten her har bidraget med :) (har selv foretrukket LED de seneste gange)

men det er klart refresh + funktioner på skærmen som fjernes og en smart remote mener jeg også er en lille forskel (fordel ikke nødvendigvis) og kan købes billigt oveni bagefter.

hvis muligt få dem vist ved siden af hinaden, og er det software funktioner som gør 950 dyrere, så skal du afgjort tænke over et servicemenu besøg efter køb af 750 modellen og få det sidste aktiveret og spare penge, hvis det er tilfældet.