Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Fik mit nye Panasonic på nettet igår via kabel. Sad og så en del trailere på SF Anytime, og selvom jeg satte til max billedkvalitet, så var billedkvaliteten jævnt dårlig. Meget grumset, grynet og uskarp. Dog ingen problemer med hakkeri...

Nogen som ved om det er ligesådan på selve filmene, eller er det kun trailerne, der er så ringe? Hvis filmene er lige så dårligere, synes jeg ikke de er værd at se på....
Af Skærmtrolden
Okay, fandt svaret, det var en brugerfejl, og jeg kørte ikke max kvalitet. I max kvalitet ser det faktisk ret okay ud, dog ikke DR/TV2 HD kvalitet. Nogle film ligger dog tilgængeligt i et eller anddet HD format...
Af Lindberg47
Hvis du køber nogle af filmene må du gerne melde tilbage hvordan kvaliteten er, og hvordan mulighederne er for eng/dansk undertekster.
Af Skærmtrolden
Oki-doki - umiddelbart tror jeg ikke det er en mulighed vi kommer til at bruge meget, da vi alligevel ikke kan nå at se alt det vi optager fra alm. TV - vil nok mest bruge det til nyere film og/eller lidt afveksling indimellem. Så det kan godt komme til at tage noget tid, før jeg kommer med en melding ;)
Af Bjarne S
Vi har brugt det et par gange - en af gangene hakkede det lidt - men det tilskriver jeg vores internetforbindelse. Derudover har det virket fint. Jeg er ikke HD afficionado så jeg ved ikke om det lever op til jeres forventninger - vi synes det er fint - og nemt!

OK - vi så Hangover 2 som premiere - så kan det ikke gå galt ;)

Mener man kan se hvilke tekster (eng/dk) der er på de forskellige film når man går ind i app'en.