Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klingenberg
Jeg er pt. på udkig efter en stor fladskærm. Den skal hænge på hænge på væggen i stuen, og siddeafstanden er 3-5 meter :)

Det virker til at store plasmaskærme er en del billigere end store ledskærme, til trods for at de ser ud til at være lige så gode eller endda bedre. Dem jeg har set, virker til at have ret imporende farver, men hvordan kan det være de er så billige kontra led? :o

Har pt. kigget på denne: PS59D535 og storebroderen 555. 3D er ikke specielt vigtigt, men kunne være meget sjovt at have. Er der væsentligt forskel på disse 2 udover 3d?

Behøver jeg 59 tommer, eller er 50 nok?

Kom gerne med forslag til andre tv i samme klasse :)
Af PhDream
Der er flere tråde i forummet, hvor D535 og D555 sammenlignes. Derudover er der en brugeranmeldelse af D555. Søg og du skal finde. ;)
Af klingenberg
Super, tak for hjælpen, har dog lidt droppet dem da det ser ud til dlna på dem er ret skod :o
Af lgowner
klingenberg skrev:Super, tak for hjælpen, har dog lidt droppet dem da det ser ud til dlna på dem er ret skod :o
desværre også på LG skærme, så dem bør du også springe over på 2011 serien ihvertfald.
Af PhDream
klingenberg skrev:Super, tak for hjælpen, har dog lidt droppet dem da det ser ud til dlna på dem er ret skod :o
Det var så lidt. ;)

Som det nævnes, er DLNA på de billigere modeller ringe. Det, du kan gøre, for at afhjælpe problemet, er at købe en ekstern medieafspiller (boks). A.C. Ryan og WD laver gode, billige bokse. Sådan en boks vil altid være bedre end den indbyggede i tv'et, uanset hvor godt tv'et er.