Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Hey.

Jeg ønsker at få mit tv hængt op på min væg nu. Men jeg er noget i tvivl om min væg overhovedet kan bære det. Jeg bor i et typisk parcelhus fra 70'erne og dermed er Line undervægge, noget jeg bedst kan betegne som let beton. Nemt at hænge et billede i dog;-).. Nogen der har erfaring med noget? Tænker ikke det skal trækkes ud eller drejes, men måske kunne tiltes lidt.. Ønsker det så tæt som muligt på væggen..
Af skaerrebech
altså med de rigtige rawplugs kan du hænge dit fjernsyn op som det passer dig.
kan varmt anbefale würth´s zebra (de røde). jeg har hængt en svævehylde op med 6 stk 8mm würth plugs
og på hylden er der placeret sådan rundt regnet 35kg.
og det er i beton. :-)

(sig til hvis du ikke kender nogen der kan handle ved würth så kan vi nok finde en løsning)

mvh. Skaerrebech
Af bromberg
skaerrebech skrev:altså med de rigtige rawplugs kan du hænge dit fjernsyn op som det passer dig.
kan varmt anbefale würth´s zebra (de røde). jeg har hængt en svævehylde op med 6 stk 8mm würth plugs
og på hylden er der placeret sådan rundt regnet 35kg.
og det er i beton. :-)

(sig til hvis du ikke kender nogen der kan handle ved würth så kan vi nok finde en løsning)

mvh. Skaerrebech
1000 tak skaerrebech

Jeg må ud i de forskellige byggemarkeder her. Er ikke lige klar over om de har
würth.

Skulle du vide om der er sådan forhandler i slagelse?

EDIT: Ved simpel goggle søgning, fandt jeg så lige ud af vi har en sådan i slagelse:)..

Lækkert og tak for hjælpen