13 apr 2012, 16:29

herbstmeister skrev:I hifi-klubben i Odense overfor togstationen? Underligt. Jeg sad og så på et 50st50, og de havde ikke andre i biksen sagde sælgeren. Og endda eksplicit at de ikke ville få gt50, men dog vt50.MigSelv skrev:AV-Connection i Odense har 42GT50 på lager, og måske sat op i udstillingen. Her vil modellen så kunne ses ( dog i mindre størrelse ), og herfra tages en evt. beslutning.Har været forbi idag. De har 42GT50 hængende. Puha, den er flot! Hang ved siden af et 42VT30, og GT vandt stort på sort niveau!!! De havde dog 42" på lager.
De får VT50 op og hænge fredag i næste uge.
Er nu 100% sikker på at mit gamle Pana bliver skiftet med et GT i nok 50".

De har skærmene hængene ved siden af hinanden, så det er let at sammenligne. De havde også et LED hængende og billed kvalitet forskellen er til at få øje på
 De har skærmene hængene ved siden af hinanden, så det er let at sammenligne. De havde også et LED hængende og billed kvalitet forskellen er til at få øje på 

Men selvfølgelig er vi forskellige - jeg tænker bare at man måske skal overveje hvor meget TV man ser på lyse aftner - og hvad er der tale om - nyheder, hvor billedkavliteten måske ikke betyder så meget? Eller sport og film, hvor man gerne vil have bedst mulig billedkvalitet?
 Men selvfølgelig er vi forskellige - jeg tænker bare at man måske skal overveje hvor meget TV man ser på lyse aftner - og hvad er der tale om - nyheder, hvor billedkavliteten måske ikke betyder så meget? Eller sport og film, hvor man gerne vil have bedst mulig billedkvalitet?