Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af morten.bay
@ MartinM: Det er muligt at registrere sig endnu og tror også det er muligt efter imorgen. Så længe tv'et er købt inden kampagnens udløb.

@ Qtm: Tak for din erfaring. Det lyder lovende med ekspeditionstiden. Jeg hopper således også på almindelig post og krydser fingre.
Af MartinM
morten.bay skrev:@ MartinM: Det er muligt at registrere sig endnu og tror også det er muligt efter imorgen. Så længe tv'et er købt inden kampagnens udløb.

@ Qtm: Tak for din erfaring. Det lyder lovende med ekspeditionstiden. Jeg hopper således også på almindelig post og krydser fingre.
Morten bay: Ups... mente også 31 marts... bare mig der ikke kan stave. :p

Qtm: Mangler stadig min PS3 voucher :(
sendte også min til frankrig 19 Marts, og har fået webcam mailen tidligt i morges.
hvor længe gik der imellem de to mails du fik?

Edit: hov, købte mit tv 19 marts, og sendte brevet 20 marts O_O
Af MartinM
DragonXD skrev:Kan berolige folk med, at jeg ringede til Sony, som sagde de naturligvis arbejder hurtigst muligt på at få flere ps3'er på deres hjemmeside og at ps3-koden er valid SELVOM kampagnen slutter. Så frygt ej, vi skal nok få glæde af tilbuddet. Vi må bare tjekke hver dag, om de har fået flere på lager. Hvilket jeg synes er fucking irriterende...
holy ****? har det taget dig 2 måneder at forstå hvad du skal gøre, for at få en PS3 og Skype kamera? ;;) :D

puha, held og lykke med at installere PS3'eren
Af Foeller
Bekræft mig lige i, at jeg har forstået kampagnen.

1) Et Sony TV, som indgår i kampagnen, købes senest i dag.
2) Man udfylder denne seddel på Sonys hjemmeside:
3) Man sender et brev til Frankrig inkl. EAN-koden og serienummeret. Desuden sendes også deltagerkoden i brevet.
4) Man modtager herefter et brev fra Sony i Frankrig med en kode til bestilling af en PS3 på deres hjemmeside.

Er dette korrekt?

Øvrige spørgsmål: Er det nok at tage et billede af EAN-koden og serienummeret, eller skal emballagen klippes ud og inkluderes i berevet?
Hvordan får man deltagerkoden? Bliver den tilsendt i et brev til en, når man har udfyldt sedlen, eller får man automatisk den elektronisk, når man har udfyldt udfyldt på deres hjemmeside?

Jeg købte mit Sony TV i går og er mildest talt forundret over, hvorfor det skal gøres så besværligt. Men som nogle af jer andre er inde på, så er det vel for at afskrække nogle kunder.

Så vidt jeg kan læse på Sonys hjemmeside, så skal brevet med alle de nødvendige informationer sendes til Sony senest d. 30. april (læs her). Det vil altså sige, at det ikke gør noget, at Sony først har modtaget brevet engang i maj, så længe ens eget brev er afsendt før den 30. april?
Af qtm
Qtm: Mangler stadig min PS3 voucher
sendte også min til frankrig 19 Marts, og har fået webcam mailen tidligt i morges.
hvor længe gik der imellem de to mails du fik?
Ifølge min inbox 2 sekunder.

@Foeller: Hvis du ikke har prøvet det af endnu, så får du en PDF efter du har udfyldt web formen. På den står alt det vigtige, og den skal du så printe ud og smide i en kuvert sammen med klistermærket fra kassen og en kopi af kvitering/faktura for køb.

Det er en håbløs process, men det er nok for at holde udgiften nede.
Af Foeller
qtm skrev:
@Foeller: Hvis du ikke har prøvet det af endnu, så får du en PDF efter du har udfyldt web formen. På den står alt det vigtige, og den skal du så printe ud og smide i en kuvert sammen med klistermærket fra kassen og en kopi af kvitering/faktura for køb.

Det er en håbløs process, men det er nok for at holde udgiften nede.
Jeg købte godt nok fjernsynet den 30., men det bliver først leveret om to ugers tid, så det er derfor, jeg godt vil have helt styr på tingene, til når fjernsynet ankommer.

Er der et decideret klistermærke på kassen, som man let kan rive af?
Af morten.bay
@ Foeller: Det er helt rigtigt forstået. Du skal sende det originale klistermærke fra kassen, og det kan med lidt forsigtighed rives af jer.
Af qtm
Er der et decideret klistermærke på kassen, som man let kan rive af?
Der sidder en sticker med en masse stregkoder i den ene gavl af kassen. Jeg tog en hobbykniv og skar en firkant ud rundt om klistermærket. Det er alm bølgepap, så man kan skære det yderste lag fra og så er klistermærket lige til at klipse på kopien af kviteringen.

I en A4 kuvert med formularen, kopi af kvitering, samt klistermærke med lidt pap og 2 stk klips, kunne det sendes Frankrig med A-post for 12 eller 2X kroner (kan ikke helt huske det, men det var ikke dyrt).
Af Foeller
Mange tak for svarene! :)
Så burde der være styr på det. :)
Af morten.bay
@ DragonXD: Jeg har ligesom ligesom dig ikke modtaget Skype mail og PS3 voucher samtidig. Har indtil videre kun modtaget Skype mail (har faktisk fået to med samme afsendelsestidspunkt) Hvad gjorde du for at få voucheren? Skal man kontakte dem eller sender de den bare senere?
Af Decipher
Har samme problem, har fået 2x Skype cam mails, men ingen voucher. Nogen der har ringet til de der franskmænd og hørt hvad de har gang i? :)
Af MartinM
morten.bay skrev:@ DragonXD: Jeg har ligesom ligesom dig ikke modtaget Skype mail og PS3 voucher samtidig. Har indtil videre kun modtaget Skype mail (har faktisk fået to med samme afsendelsestidspunkt) Hvad gjorde du for at få voucheren? Skal man kontakte dem eller sender de den bare senere?
også her... jeg fik skype mailen 30 marts, men jeg venter tålmodigt 28 dage.
Af nikope
Samme ting her.
Skype mail... og --- S I L E N C E ---

Niko
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8